Zvanična Famoza recenzija: Drugi album Tini Stoessel “Quiero Volver”!

Pratim Tini još od “Violetta” doba i sećam se kada je 2016. godine zaokružila to poglavlje života filmom “Tini: El Gran Cambio de Violetta” i debi albumom “TINI” na kome smo mogli da čujemo pesme u engleskoj i španskoj verziji, gde je deo pesama bio predviđen za film. Nakon završetka “Got Me Started” turneje prethodne godine, Tini je u veoma kratkom vremenskom roku spremila i jedan od najvažnijih albuma u karijeri – drugi album koji će odlučiti njenu karijeru u muzičkoj industriji. Čitav fandom je čekao oko dve i po godine kako bi konačno čuo nešto potpuno novo od Martine, koja je 12. oktobra predstavila drugi ablum “Quiero Volver”!

“Quiero Volver” je veoma ličan album kojim je želela da podeli sva svoja iskustva i osećanja, ali i da se oproba u pisanju pesama što je i uspela, jer je sve pesme sa albuma napisala maltene sama, osim pesme “Consejo de Amor”. Nakon dužeg odlaganja, Tini nam predstavlja album sa 11 pesma koji obuhvata spoj muzičkih žanrova od kojih preovladavaju latino ritmovi, ali i pesme na španskom i engleskom jeziku kao na prethodnom albumu.

1. Quiero Volver – TINI ft. Sebastian Yatra
Misteriozni “Q.V.” koji nam je golicao maštu od samog početka je na kraju postao duet, ali i pesma po kojoj su nazvani album i turneja. Tini je otkrila da ova pesma govori o njenom sadašnjem dečku Pepeu Barrosu, a čak i pored toga što je pesma lične prirode odlučila je da to podeli sa svojim kolegom, Kolumbijcem Sebastianom Yatrom. Ona u pesmi opisuje situaciju da mora da ode, iako to uopšte ne želi zato što pored sebe ima pravu osobu koja je razume. Kao što i sam naziv pesme “Quiero Volver” možemo prevesti kao “Želim da se vratim”, ona u ovoj pesmi umirujućeg tona i zaraznog ritma poručuje kroz stihove “Solo quiero volver, solo quiero volver” da samo želi da se vrati dragoj osobi. Čitava situacija je prikazana i kroz spot, ali definitivno nema sumnje da Martina govori o svojoj vezi koja je bila prekinuta na neko vreme.

2. Flores
“Flores” je jedna od retkih pesama na španskom jeziku koja nije duet na ovom albumu i definitivno spada među favorite čitavog fandoma. Tini u jednom stihu pesme govori kako nikada nije dobro započeti priču na kraju priče i poručuje kako je najbolje da svako nastavi svojim putem koliko god to bilo teško za obe strane i dodaje stih “Znam šta se desilo, to se meni desilo.” Naziv pesme možemo prevesti kao “Cveće” i kroz nju govori kako više ne dobija cveće, želeći metaforički da poruči da prekida svaki kontakt sa voljenom osobom.

3. Princesa – TINI ft. Karol G
Tu je još jedan duet na španskom jeziku i to jedini sa ženskim izvođačem, Karol G. Tini je ovom pesmom želela da pošalje feminističku poruku da žene mogu da rade isto što i muškarci i da to ne znači da su one išta lošije od njih. “Princesa” je regeton zvukom i spotom veoma iznenadila fandom svojom pojavom, međutim iako nije uspela da obori rekord singla “Te Quiero Mas” sa albuma, ušla je na mnoge top liste, čak i one latino u Severnoj Americi. Moram priznati da sam bila poprilično iznenađena kada sam prvi put čula ovu pesmu i pogledala spot, ali da mi se dopala nakon par slušanja.

4. Like That
“Like That” je prva pesma na engleskom jeziku u čitavom ovom nizu, zanimljivog ritma gde Tinin akcenat i glas na engleskom u potpunosti dolaze do izraza. Kao i prethodne pesme, ovo je još jedna pesma ljubavnih motiva u kojoj želi da poruči da se zaljubila, ali nije sigurna da li su i dalje prijatelji ili više od toga. Tini ističe da ta osoba ima jak uticaj na nju i traži mali znak da su osećanja obostrana.

5. Por Que Te Vas – TINI ft. Cali Y El Dandee
“Por Que Te Vas” je jedini duet na španskom koji nismo čuli pre izlaska albuma. Ovo je jedna od pesama sa albuma koja najbolje prenosi osećanja kroz mešavinu popa sa elementima balade i rep delova koji izvode Cali i El Dandee. Kada prevedemo naziv pesme “Por Que Te Vas” na naš jezik on bi glasio “Zašto odlaziš” iz čega lako možemo zaključiti da pesma govori o trenutku kada su Pepe i Tini bili rastavljeni. Tini u pesmi kaže “Neću da plačem”/”Rekli su mi da ljubav ne ubija, ali boli, boli” i u jednom trenutku kaže da to nije bila njena greška, iako želi da se izvini i pronađe razlog zašto njen dragi odlazi. Iskreno, bilo bi prelepo da ova pesma dobije i spot zato što nosi jaku poruku koja će moći da se prenese kroz spot, a sudeći po glasinama to će se i ostvariti i definitivno nije daleko!

6. Waves
“Waves” je pesma koja će vas definitivno osvojiti na prvo slušanje svojim ritmom! Tini se odlučila da ova pesma bude smelijih stihova i kroz njih opisuje potpuno novu situaciju u svom životu, nove osećaje koje nije doživela ranije. Pesma je definitivno osvojila fandom – ako ne stihovima ili porukom, onda je to sigurno uradila svojim ritmom!

7. Consejo de Amor – TINI ft. Morat
“Consejo de Amor” je balada na španskom koja snimljena u duetu sa Moratom i već nam je predstavljena pre izlaska albuma. Divna ljubavna pesma, zaintresovaće vas stihovima i ritmom kroz koje opisuje ljubavnu situaciju i kroz pesmu pokušava da ljudima da ljubavne savete. Iz dela “Više volim da se pretvaram da sam srećna zbog tebe, iako me nisi izabrao” (“Yo prefiero fingir que por ti estoy feliz aunque no me escogiste”) možemo zaključiti da ova pesma govori o neuzvraćenoj ljubavi zbog koje jedna strana na kraju ostaje povređena.

8. Never Ready
“Never Ready” je još jedna od retkih pesama na engleskom i pomalo svojim ritmom pokušava da podseća na pesmu “Waves”. Tini ovde naglašava da nije spremna da nastavi život bez dragog, da želi da ga bolje upozna i da nemaju vremena. Ona kroz stihove “Where everything changes too fast,
Memories can’t last, not forgetting this” poručuje da šta god da se dogodilo, uvek ćemo pamtiti uspomene sa dragim osobama, bili to porodica, prijatelji ili osoba koja je definitivno osvojila naše srce.

9. Love Is Love
Još jedna dugoočekivana pesma! “Love Is Love” je u delovima predstavljena na internetu još odavno, jer se pojavila u reklami za parfem “Rebel Love” koji je Martina imala priliku da promoviše širom Južne Amerike. Svojim ritmom, nazivom i stihovima je zaintresovala fanove da je čuju i poručuje da postoje razne ljubavne situacije i problemi koji će se isprečiti, ali da mi jednostavno moramo da se borimo za voljene osobe bez obzira na sve, jer “Ljubav je ljubav”.

10. Te Quiero Mas – TINI ft. Nacho
“Te Quiero Mas”, pesma koja je već svima veoma dobro poznata kao prvi singl sa “Quiero Volver” albuma osvojila je fandom svojim latino i regeton zvukom, dok je učinila da spot broji skoro 90 miliona pregleda za godinu dana kao Tinin najgledaniji spot u solo karijeri ikada! Tini je smatrala da je veliki rizik izbaciti ovakvu pesmu, pogotovo što njena publika nikada nije čula ovako nešto od nje, ali sve pokazuje da je bilo vredno rizika jer je osvojila srca publike. “Te Quiero Mas” na neki način govori o zaljubljenoj devojci koja se veoma obraduje na bilo koji gest simpatije i sve je više voli.

11. Respirar
Poslednja, ali ne i najmanje važna je “Respirar” koja definitivno osvaja na prvo slušanje. Čak i ako ne razumete stihove pesme, možete primetiti da je ovo najemotivnija pesma sa albuma i da je njena suština veoma tužna priča. “Mogla sam da završim priču između nas, pokušala sam da obrišem naša sećanja, ali i dalje bolji,” poručila je Tini na samom početku pesme. “Respirar” je pesma koja sigurno govori o vezi sa Pepeom koja bi bila završena da par nije odlučio da pokuša ponovo. Ona poručuje da ništa ne bi bilo isto bez njega da čak ne zna ni kako da diše. Iskreno, jedna od najlepših pesama sa albuma, barem po mom izboru.

Došli smo do samog kraja ove recenzije – prošlo je više od dve godine od kako je Tini Stoessel predstavila nešto novo i sa lakoćom mogu reći da je položila test novim albumom koji je definitivno bio vredan čekanja! Kada se posvetite stihovima svih pesama, lako se može primetiti da je čitav ovaj album posvećen Pepeu, da su sve emocije posvećene njihovoj vezi – od sreće do tuge i stvarno je bila potrebna velika hrabrost podeliti sve ovo sa svetom i jedan deo tužnog perioda prikazati kroz nešto veoma lepo i puno sreće. Veoma mi je teško da izaberem favorite sa albuma, ali to su trenutno pesme “Respirar”, “Por Que Te Vas” i “Waves”. Da li ste vi poslušali Martinin novi album? Ako jeste, koji su vaši favoriti? Ako ga niste poslušali, definitivno ga preporučujem!

Milica Jovanović je jedna od urednica portala Famoza.net. Prvi put se predstavila čitaocima putem svog bloga Tinista's Academy i kao vlasnica i glavna urednica izdanja digitalnog časopisa o Martini Stoessel - "We Love Tini". Ističe da je rad na Famozi jedinstveno iskustvo i odlična prilika da i drugi čuju glas tinejdžera.

13 thoughts on “Zvanična Famoza recenzija: Drugi album Tini Stoessel “Quiero Volver”!

1. 😍😍😍😍 Divna recenzija… upravo čitam i slušam cd….

Por que te vas mi je favorit defitivno, ali cijeli cd je moj defitivno ritam.. 😉😊😊