Marinin blog: Recenzija BTS albuma “BE”

BE je utjeha koju smo svi priželjkivali u ovim teškim trenutcima. Album s usporenim pjesmama i pokojom pjesmom bržeg funk ritma je vrlo „sigruna“ opcija, ali se i s takvim tipom albuma može štošta inovativno i kreativno izvesti. Ipak, „BE“ nije potpuno uspio u svojem naumu.

Album je prvenstveno namijenjen slušateljima upoznatima s prijašnjim radom grupe, dok je „Dynamite“, prethodni singl ciljao na širu publiku.

Tekstualno je solidan, a u produkciji decentan. Unatoč tome, album ne ostvaruje svoj pun potencijal. Za razliku od „Young forever“ albuma iz 2015. koji je bio iznimno surov i iskren te je dotaknuo mnoge unatoč jezičnoj barijeri, „BE“ je nešto lakši album koji je vrlo sigurno odrađen. Velika je šansa da prođe samo „ok“ kod opće publike upravo zato što je namijenjen prvenstveno fandomu. Mislim da je glavni problem sama tema albuma koja ne dozvoljava previše maštovitosti i inovativnosti. Ipak, ovaj album će koristiti svojoj namjeni, što je ipak naposljetku najvažnije.

„Life goes on“ je trenutno jedini singl s albuma. Decentan odabir singla koji se doduše ne ističe među ostalim singlovima grupe. Lagana pjesma umirujućeg podtona zvuči kao uspavanka nakon napornog dana. Jednostavan instrumental nije pretjerano dojmljiv, već pomalo zaboravan. Highlight pjesme su nježni vokali i rap dijelovi. Ne znam što se dešava u zadnje vrijeme, ali od „Persona“ albuma producenti pretjerano filtriraju vokale na pjesmama i to zaista ne zvuči najbolje. To nije toliko vidljivo na „Life goes on“ ali se može čuti u drugim pjesmama albuma. 6/10

„Fly to my room“ je sporija pop balada vrlo generičnog zvuka. Generičnost nije u teoriji loša, ali se pjesma ne izdvaja iz mase sporijih balada koje smo dobili u ovoj karantenskoj godini. Vokali i produkcija su u redu, ali je pjesma vrlo zaboravljiva za ležerne slušatelje. „Fly to my room“ je dosta kreativan naziv, ali sama pjesma i nije toliko kreativna koliko njezin naziv to obećava. 5/10

„Blue and grey“ je najemocionalnija pjesma s albuma, a i prva pjesma koja me je zaista taknula. Stih „I wish I could be happier“ je nešto s čime se svatko može poistovjetiti reflektirajući na sve tragedije koje su naš snašle ove godine. Emocije ove pjesme se lako prenose na druge ljude, a to je sve što tražim kad slušam ovakav tip pjesme. Instrumentalno nije fenomenalna, ali niti ne treba biti za ovakav tip pjesama gdje se vokali stavljaju u prvi plan. „Blue and grey“ je lagodno pronašla put do moje playliste. 6.5/10

„Telepathy“ jest jedina numera koja mi se svidjela na prvo slušanje. Za razliku od prethodnih, „Telepathy“ je nešto brža pjesma funky retro ritma. Jednostavno je rađena, ali je u tome i čar. Ovo je pjesma na koju bi plesala doma u karanteni nakon razmišljanja o vlastitoj egzistenciji, a to je upravo ono što nam svima treba. Moja omiljena pjesma s albuma. 7/10

„Dis-ease“ je favorit mnogih, dok meni pjesma zvuči suviše kaotično. J-hope nije loš producent, naprotiv, ali ova numera zvuči kao pjesma izbačena s „Hope world“ mixtapea.

Bridge pjesme je highlight pjesme kojeg bih željela čuti ekspandiranog u novu pjesmu. 6/10

„Stay“ je klasična edm pjesma koja bi se mogla čuti na Ultri i drugim festivalima elektronske glazbe. Ideja za pjesmu nije bila loša, ali je njezina izvedba mogla biti puno bolja. Neki dijelovi vokala ne idu uz ritam instrumentala, a beat drop je predvidljiv još od prvih taktova pjesme što u principu nije loše ako je beat drop dobar, što ovaj nije. 4/10

Cjelokupna ocjena albuma: 6/10

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde

One thought on “Marinin blog: Recenzija BTS albuma “BE”

1. Saglasna sam za sve sto je rekla. LY:tear je, po mom misljenju, njihov posljednji album koji je od pocetka do kraja bio inovativan, nepredvidljiv i zanimljiv (opet kazem, to je neko moje misljenje). Na ovom albumu mi se dopala samo jedna pesma, mozda dve, a ostale su mi bile dosadne, brzo sam ih zaboravila. Nisam ljubitelj balada i mozda je to glavni razlog zasto mi se ovaj album nije dopao, ali je neosporno da su se momci trudili da i u ovakvim trenucima budu uz nas i pomognu nam da kroz sve ovo prodjemo zajedno.