Zvanična Famoza recenzija petog albuma Ariane Grande „Thank U, Next“!

Nakon samo šest meseci, Arianina „Sweetener“ era je završena i pevačica već vlada svetom svojim petim studijskim albumom „Thank U, Next“ koji je osvojio vrhove muzičkih top lista, kako u Americi, tako i u ostatku sveta! Čim ugledate naslovnicu albuma, videćete sličnost sa „Sweetenerom“ koja se ogleda u omotu naopačke, dok su mračne nijanse prava suprotnost „Sweeteneru“ koji je u poprilično svetlim nijansama! Još jedna interesantna činjenica je da je Ariana učestvovala u pisanju čitavog albuma, odnosno da je uz pomoć drugih napisala svih 12 pesama koje su pred nama.

Ari je imala poprilično burnu 2018. godinu, gubitak nekadašnjeg dečka Maca Millera joj je poprilično teško pao, nakon čega je odlučila da prekine i veridbu sa Peteom Davidsonom i utehu je pronašla u muzici, a rezultat toga je brutalno iskren album „Thank U, Next“ i zato uopšte ne čudi što su svi jedva čekali da ga čuju! Ariana nam je pre objavljivanja albuma predstavila singlove „Thank U, Next“ i „7 Rings“ za čije spotove je angažovala i svoje prijateljice, a ne smemo zaboraviti ni pesmu „Imagine“.

1. imagine
Album započinje jednom divnom baladom koja govori o jednostavnoj, prelepoj ljubavi koja je ostala nedostižna. Kroz stihove  „Imagine a world like that/We go like up till I’m ‘sleep on your chest/Love how my face fits so good in your neck/Why can’t you imagine a world like that?” lako je zaključiti da je Ari ovu, kao i mnoge pesme sa ovog albuma, napisala upravo za tragično preminulog Maca Millera koji će zauvek zauzimati posebno mesto u njenom srcu.

2. needy
Druga po redu je pesma jednoličnog tona pod nazivom „Needy“ i ako dobro pogledate stihove, videćete da Ari u njoj u stvari govori o sebi i svojim ličnim problemima, kako priznaje da je pogrešila i da se iznova i iznova bori sama sa sobom, odnosno sa svojim osećanjima što možemo videti u stihovima: „I’m obsessive and I love too hard/ Good at overthinking with my heart”. Ova pesma je sjajno prošla i u fandomu i za nju mnogi kažu da se pronalaze i kažu da imaju osećaj kao da ju je Ari napisala baš za njih!

3. NASA
Ova pesma je jedan od favorita fandoma na čijem pisanju je Ari sarađivala sa dugogodišnjom prijateljicom Victoriom Monet, a neposredno pre izlaska albuma fanovi su ih upitali da li je pesma zapravo o majici Petea Davidsona, na šta je Vic odgovorila da nisu napisali čitavu pesmu o Peteovoj majici. „Really don’t wanna be in your arms tonight” (“Stvarno ne želim da budem u tvojim rukama večeras”) je samo jedan od stihova kroz koje Ari aludira da želi da bude sama i šalje poruku da želi da se skloni od Petea te večeri i kroz narednu strofu kaže da joj zaista treba malo prostora.

4. bloodline
Jedna poprilično slušljiva pesma koja šalje jasnu poruku inspirisana čitavom situacijom sa Peteom Davidsonom. Kao što svi znamo, Arianina i Peteova veza je napredovala munjevitom brzinom, ozvaničena je veridbom, da je par neko vreme razmišljao i o venčanju, a to je u jednom trenutku nestalo. „Don’t want you in my bloodline/ Just wanna have a good time“ su samo neki od stihova ove pesme kroz koje nam je objašnjeno kako je to kada želimo nekog, ali ne dovoljno jako da bi ta osoba postala deo naše familije, što je upravo bila situacija sa Peteom za kojeg je Ari izjavila da nije imala nameru da se uda. Ova pesma je definitivno i jedan od naših favorita!

5. fake smile
Iz samog naslova „Fake Smile“ („Lažni osmeh“) vidimo da pesma ima jaku poruku, a to je da je sasvim u redu da se ne osećamo uvek dobro. U samom uvodu pesme idu reči „After laughter comes tears“, odnosno „Nakon smeha dolaze suze“, gde nam  kasnije kroz čitavu pesmu poručuje da ne želi više da se pretvara uz lažan osmeh na licu, što i zaključuje stihovima „Ne mogu da se foliram kao da sam u redu“ („I can’t fake like I’m alright“).

6. bad idea
„Moram da nađem nekog brzo“ („Gotta find somebody quickly”) peva Ari, pa dodaje “Zaboravi to, zaboravi njega” (“Forget about it, yeah, forget about him”) i jasno nam poručuje da se radi o iskustvenoj pesmi, odnosno o odlukama koje je donosila. „Bad idea“ zapravo govori o Arinim vezama u koje je ulazila relativno brzo nakon raskida kako bi prebolela bivše momke i smatra da takve ishitrene odluke ipak nisu bile najboja ideja.

7. make up
“Make up” je zaista jedna interesantna pesma, koju je iskreno bilo malo teže analizirati. Ari ovde pominje momka koji će joj skinuti šminku, a u jednom delu kaže: “Highlight of my life, just like that Fenty Beauty kit,” spominjući upravo Rihanninu paletu šminke “Fenty Beauty” kojom kaže da je opsednuta.

8. ghostin
Ako se pitate koja je najemotivnija pesma sa „Thank U, Next“ albuma to je definitvno „Ghostin“ koja je zahtevala najviše vremena, ali je i prva napisana! Ova pesma bez sumnje govori o Macu Milleru, odnosno o vezi sa Peteom Davidsonom, jer poručuje koliko se loše oseća dok je u vezi sa jednom osobom dok zapravo njeno srce pripada drugom. „Mrzim sebe, jer ne želiš da priznaš da te je to povredilo,“ su samo jedni od stihova gde Ariana poručuje da je bila u velikoj patnji za Macom da jednostavno nije mogla da se posveti Peteu koji je imao razumevanja za njeno stanje. „Osećaš se loše jer ne možeš da mu kažeš da ne može da se poredi sa njim,“ dodala je Ari na Twitteru. Razumljivo je koliko ova pesma znači Ariani, kao i da neće imati dovoljno snage da je peva uživo, a da je ne obuzmu emocije.

9. in my head
Ako pažljivo obratite pažnju na stihove ove pesme, možete primetiti da je ovo pravi kontrast u odnosu na pesmu „Pete Davidson“ sa prethodnog albuma „Sweetener“ u kojoj je Ari zapravo idealizovala nekadašnjeg verenika. „In My Head“ govori o tome kako kada smo zaljubljeni idealizujemo neku osobu do te mere da ne vidimo njene mane, dok u stvarnosti ipak nije sve tako savršeno.

10. 7 rings
„7 Rings“ je ujedno i poslednji singl koji nam je predstavljen pre objavljivanja albuma i bez sumnje vlada svetom uz spot prepun ružičastih nijansi za koji je Ari angažovala šest najboljih prijateljica koje su i inspirisale pesmu kada im je Ari u pijanom stanju nabavila prstenje. „You like my hair? Gee, thanks, just bought it” poručuje Ari dok nam u spotu pokazuje svoj zaštitni znak, odnosno konjski rep.

11. thank u, next
Još jedan veliki hit koji je obeležio kraj 2018. godine, po kojem se ujedno i zove album, posvećen je Arianinim bivšim momcima koji su pre toga čuli pesmu i odobrili da se njihovo ime spominje u njoj. „Jedan me je naučio ljubavlju, drugi strpljenju,“ peva Ari i poručuje da im je veoma zahvalna  na svemu što je prošla sa njima i poručuje da je od svakog momka naučila po nešto, međutim da mora i da je spremna da nastavi dalje!

12. break up with your girlfriend, i’m bored
Pesma izuzetno zanimljivog naslova koja će vas odmah privući da čujete kako to Ari poručuje nekom da raskine sa devojkom, jer je njoj dosadno. Kada je objavila „Thank U, Next“ album Ari je odlučila da časti fandom i novim spotom i to baš za ovu pesmu. U spotu ćete videti zvezdu serije „Riverdale“, ali i devojku koja u spotu neverovatno liči na Ari. Na kraju spota možete primetiti i da se Ari poljubila sa Ari, želeći da nam poruči da je sada slobodna, a i nadovezuje nas na prethodnu pesmu sa ovog spiska. Ariana u pesmi „Thank U, Next“ peva „Znam da kažu da idem prebrzo, ali ovo je poslednje, jer njeno ime je Ari,“ želeći da nam poruči da sada više nije za vezu, već želi u potpunosti da se posveti sebi.

Milica Jovanović je jedna od urednica portala Famoza.net. Prvi put se predstavila čitaocima putem svog bloga Tinista's Academy i kao vlasnica i glavna urednica izdanja digitalnog časopisa o Martini Stoessel - "We Love Tini". Ističe da je rad na Famozi jedinstveno iskustvo i odlična prilika da i drugi čuju glas tinejdžera.

4 thoughts on “Zvanična Famoza recenzija petog albuma Ariane Grande „Thank U, Next“!