Proveo se isto kao Kylie Jenner: Justin Bieber pružio podršku Izraelu, pa naleteo na kritike!

Justin Bieber našao se usred kontroverze na društvenim mrežama nakon što je na svom Instagram nalogu objavio poruku podrške Izraelu, na kojoj se nalazi fotografija razaranja u Gazi. On je objavu kasnije obrisao, ali to nije sprečilo ljude da ga dobro iskritikuju.

Objava kanadskog pevača brzo je privukla pažnju, ali ne onakvu kakvu je očekivao. U roku od sat vremena, Biebs je obrisao originalnu objavu i ponovo podelio poruku sa istom formulacijom, ali bez kontroverzne pozadine. Prethodno je pisao na svom Instagram Storiju, kako bi izrazio svoju nameru da ostane neutralan usred sukoba. “Napasti sve Palestince ili sve Izraelce mi se čini pogrešnim. Ne interesuje me da biram stranu, ali me zanima da budem uz porodice koje su nam brutalno oduzete”, napisao je.

Uprkos tome što je brzo uklonio objavu, ona nije promakla nekima od njegovih skoro 300 miliona pratilaca. Kritike su bile brojne na društvenim mrežama, a korisnici su doveli i u pitanje njegovo razumevanje situacije. Jedan korisnik Twittera je tako izrazio svoje razočarenje, rekavši: “Stvarno sramotno. Ako ne znaš o čemu pričaš, onda uopšte ne pričaj”, dok je drugi kritikovao pevača, nazvavši ga “ludim” jer je iskoristio fotografiju uništene Gaze dok je rekao da se “moli za Izrael”. Međutim, on nije jedini – Kylie Jenner je takođe pružila podršku Izraelu, a nakon što je pokupila brdo kritika i ružnih komentara, brzo je izbrisala objavu!