Hanni (NewJeans) na udaru kritika jer je “debela”, fanovi joj stali u odbranu!

Snimak članice Hanni tokom jednog od njihovih nedavnih nastupa zapeo je za oko korisnicima interneta i od tada je postao viralan na više sajtova korejske zajednice – sa jednom objavom koja je dostigla preko 74.000 pregleda. Nažalost, objava cilja na Hanninu težinu i figuru, umesto da govori o njenom neverovatnom učinku. “Tela članica NewJeans su sve gora. Stvarno..? Totalno bucmaste devojke”, glasi opis objave koja je prikupila veliki broj pregleda. Korisnicama interneta nije trebalo dugo da shvate da snimak ekrana prikazuje Hanni usred plesa, zbog čega njen stomak izgleda veći nego što jeste. Bez obzira na to šta hejteri pišu, izgleda da većina ne podržava njihove gnusne komentare. Umesto toga, korisnici interneta su Hanni žestoko branili u komentarima. Mnogi su istakli da je njena rastuća popularnost razlog zašto su takvi postovi počeli da postaju viralni. Drugi su insistirali da njen sićušni struk i široki bokovi čine njeno telo neverovatnim.

Inače, NewJeans zvanično su imale japanski debi, pošto su objavile mini album pod nazivom “Supernatural”, a koji sadrži pesme na japanskom. U spotu koji prati singl “Right Now”, članice grupe su se transformisale u svoje verzije The Powerpuff Girls, pod uticajem njihovog prepoznatljivog cvetnog lika, Kaikai Kiki. Možete ga pogledati u nastavku!