Ponovo na meti kritika: Taylor Swift optužili da truje planetu!

Jedva da je prošlo dve godine otkako su Taylorini letovi privatnim avionom bili glavna tema svih svetskih portala, a sada se ponavlja ista priča. Naime, Tay se našla na meti kritika jer na koncerte često putuje privatnim avionom, što zagađuje okolinu. Osim za nastupe, ona privatni avion koristi i kako bi letela na utakmice svog dečka Travisa Kelcea, igrača Kansas City Chiefsa.

Tako je prošlog vikenda putovala od Tokija do Las Vegasa, što je let od 12 sati i 8000 kilometara, kako bi na vreme stigla na Super Bowl. Zbog tog, ali i brojnih drugih letova, pevačica je na meti kritika zelenih aktivista na račun količine štetnih emisija CO2, piše BBC. Navodno je samo ona zaslužna za 138 tona emisija CO2 tokom tri meseca. “To je ekstremno i zagađuje atmosferu. To je jedan od vodećih uzroka klimatske krize koja greje planetu i doprinosi ekstremnim vremenskim prilikama”, rekla je za BBC Lea Thomas, autorka knjige “The Intersectional Environmentalist”.

Inače, brojni letovi pevačice su bili i tema studije britanske marketinške kuće Yard koja je navodila da je Tay vodeći zagađivač među slavnima u 2022. godini, odnosno da zagađuje 1100 puta više od prosečnog čoveka.