“Njen imidž je ukaljan”: Jennie (BLACKPINK) naletela na oštre kritike zbog uloge u seriji “The Idol”!

Serija “The Idol” trenutno izaziva kontroverze zbog svojih eksplicitnih scena i istih takvih dijaloga. Naime, ova serija, koju su zajedno kreirali i Sam Levinson i pop zvezda The Weeknd, šokirala je gledaoce, a neki mejnstrim TV kritičari nazvali su je mizoginom. Međutim, najveći deo reakcije preuzela je korejska pop zvezda Jennie, članica grupe BLACKPINK!

Uprkos tome što je igrala malu sporednu ulogu kao rezervna plesačica Dyanne, pevačica je napadnuta u svojoj konzervativnoj domovini Južnoj Koreji, gde je još uvek nečuveno da se k-pop idol pojavljuje u takvoj vrsti serije. Ogorčeni korejski gledaoci uporedili su HBO seriju sa ‘pornografijom’ i osudili Jennie što je uopšte potpisala projekat. Drugi su rekli da je “Idol” ukaljao njen imidž koji je godinama gradila.

U jednom korejskom članku, koji je na engleski preveo Daily Naver, piše: „Jennie, koja je obično imala elegantan imidž, nestala je bez traga, iako je bila i ambasadorka luksuznog brenda.“ Ni fanovi nisu imali lepe reči, te su tako pisali: “U jednom trenutku je rasturila sve što su BLACKPINK napravile”, “Čak i kada ponovo pogledam tu scenu, još uvek ne mogu da verujem da je odabrala da igra i taj ples sa tim gestovima i izrazima lica”, “Nikada se neće oporaviti od ovoga, njen imidž je sada ukaljan”.