Fanovi nisu ostali ravnodušni: Jenna Ortega na udaru kritika zbog neprofesionalnog ponašanja na snimanju serije “Wednesday”!

Jenna Ortega ponovo se našla u centru pažnje, nakon što su nedavno procurele informacije koje otkrivaju njeno neprofesionalno ponašanje na snimanju hit Netflix serije „Wednesday“. Pošto je industrija zabave već pod lupom zbog njenog postupanja sa zdravstvenim i bezbednosnim merama, ovaj incident postavlja dodatna pitanja o odgovornosti i etici među visokoprofilisanim akterima.

Naime, prema procurelim informacijama, Jenna je navodno snimala intimne scene dok je pokazivala simptome korona virusa i na taj način, očigledno, zanemarila zdravlje i bezbednosti glumačke ekipe. Ovo otkriće nije izazvalo samo bes među fanovima, već je pokrenulo i širi razgovor o odgovornosti glumaca u održavanju bezbednog radnog okruženja. Štaviše, insajderi iz industrije istakli su ovaj incident kao pokazatelj većeg problema u Holivudu, gde se prava i toksično ponašanje često zanemaruju na račun zdravstvenih i bezbednosnih protokola.

Kako se priča odvija, postaje sve jasnije da se implikacije ovog incidenta protežu mnogo dalje od Jenne Ortege i ‘Srede’. Ova situacija služi kao podsetnik na važnost profesionalizma i odgovornosti, posebno u industrijama u kojima postupci nekolicine mogu uticati na dobrobit mnogih.