Sunčicin blog: Recenzija prvog solo Extended Play-a Liam Payne-a ,,First Time”!

Hi again! Sunčica je i tu sam sa svojim 21. blogom. Ovoga puta je u pitanju recenzija prvog, odnosno debitantskog solo Extended Play-a Liam Payne-a, pod nazivom ,,First Time”. Naravno, pre nego što krenem sa samom recenzijom ovog mini-albuma, nekoliko reči uopšteno i o celoukupnom albumu.

Dakle, moram priznati da 1D nisam nešto preterano slušala kao grupu. Znala sam i stvarno sam volela da slušam neke njihove pesme i oni su mi bili skroz ok, ali nikada nisam bila neki ogroman fan, gotivila sam ih kao i mnoge druge izvođače, ali to je sve. Ipak, otkako su se momci otisli u solo vode, moram priznati da sam ih počela znatno više slušati. Da li je to do zrelosti, drugog muzičkog ukusa ili šta već, ali jednostavno je tako. Ne kažem da ukoliko dođe do povratka ih neću više slušati-daleko od toga! Mislim da bih ih slušala u svakom slučaju.

Što se tiče ovog Extended Play-a, Liam ga je relativno nedavno najavio i ja, kao neko ko pokušava da koliko-toliko ide u korak sa muzičkim dešavanjima, jedva sam čekala da izađe kako bih ga poslušala i napisala ovu recenziju. Znate da Extended Play nikada nema mnogo pesama budući da je to mini verzija albuma, tako da možda budem napisala po koju rečenicu više nego što bih inače napisala o svakoj pesmi. Već sada mogu reći da sam baš oduševljena pesmama i definitivno ću ih slušati narednih dana bez prestanka. Da ne dužim više sa ovim uvodnim delom, hajde da krenemo sa recenzijom!

1) First Time ft. French Montana

Ovo je ujedno i istoimena pesma kao i EP, ali takođe i jedini duet sa ovog mini albuma. Meni je inače French Montana jedan od omiljenih izvođača u ovom trenutku i ne mogu opisati koliko sam bila presrećna kada sam saznala za ovu saradnju. Sve u svemu, u pesmi opisuju devojku koja je potpuno hladnokrvna, ponaša se kao ,,ledena kraljica” i slično. Ipak, suština je drugačija. Inače, to već pretpostavljate ali je ovo ujedno i vodeći singl sa EP-a.

2) Home With You

Pesma koja je nešto malo drugačijeg ritma i same melodije u odnosu na ostale pesme, no veoma zarazna i govori o zaljubljenosti koja izgleda potpuno nerealno i kao nešto najbolje što može da se desi čak i u fantazijama. U svakom slučaju, jedna baš interesantna, ali i jako dobra pesma.

3) Depend On It

Jedina balada na albumu, a ujedno i pesma koja najkraće traje na albumu. Pročitala sam negde da ima dosta mišljenja o tome da je ova pesma posvećena njegovoj, sada bivšoj, ali velikoj ljubavi Cheryl i kojoj on pokazuje u potpunosti ljubav i pažnju. Uglavnom, u pitanju je jedna potpuno srceparajuća pesma koja jednostavno zrači tom nekom emotivnošću.

4) Slow

Moj favorit sa ovog Extended Play-a! Mislim da ova pesma ima u potpunosti savršen ritam i melodiju, a sve zajedno čini odličnu kompoziciju. U ovoj pesmi govori devojci o tome da, ako već želi da ga razočara, to obavi sporo, budući da ne govori ništa što već ne zna. Ovo je inače i pesma koja najduže traje na albumu.

I to bi bilo sve što se tiče mog 21. bloga, nadam se da vam se dopao. Očekujte od mene vrlo brzo novi blog. Nadam se da vam je bilo interesantno da ga čitate i da ste podstaknuti makar malo da poslušate neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog albuma? Puno pozdrava, Sunčica. 😊

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde.

5 thoughts on “Sunčicin blog: Recenzija prvog solo Extended Play-a Liam Payne-a ,,First Time”!

1. Baš mi je drago da si pisala o Liamu 😊 meni se najviše otpadaju sve ali ako baš moram birati to je Slow i Home with you… inače odličan blog 😋😊😉