Sunčicin blog: Recenzija petog albuma Little Mix ,,LM5″!

Ćaos, Sunčica je i tu sam sa svojim 60. blogom po redu. Ovoga puta je recenzija u pitanju i to novog, petog po redu, studijskog albuma muzičke grupe Little Mix. Prošlo je gotovo 2 godine otkako su prethodni put izbacile album i ja, kao neko ko stvarno obožava njihove pesme, jedva sam čekala da izađe ovaj album. Naravno, kao i doslovno sve dosadašnje blogove, i ovaj ću započeti sa nekoliko uvodnih reči.

Little Mix su svakako trenutno jedna od mojih omiljenih muzičkih grupa. Za njih sam saznala baš, baš davno, čak se ni ne sećam pre tačno koliko je to bilo. Što se ovog albuma tiče, jedva sam čekala da izađe. Uzimajući u obzir činjenicu da sam propustila šansu da napišem recenziju njihovog prethodnog albuma, možete već otprilike da zamislite koliko sam bila nestrpljiva zbog pojave ovog njihovog albuma. Neću nešto mnogo dužiti sa ovim uvodnim delom više, samo želim da naglasim da sam u ovu recenziju takođe svrstala i deluxe verziju na kojoj se nalazi još 4 pesme (pored 14 na standardnoj verziji albuma). Hajde konačno da krenemo sa temom ovog bloga!

1. The National Manthem
O ovom intru koji traje nešto otprilike 30 sekundi neću nešto puno dužiti sa njegovim opisom, već ću samo reći da je u pitanju jedna akustična pesma gde u potpunosti dolaze do izražaja glasovi Jesy, Jade, Perrie i Leigh-Anne i da to zvuči doslovno savršeno.

2. Woman Like Me ft. Nicki Minaj
Vodeći singl sa ovog albuma. Verovatno ste već upoznati sa pričom ove pesme, no ja ću je svakako ispričati ponovo. Jess Glynne je autorka ove pesme i prvobitno je ova pesma bila urađena za njen novi album ,,Always In Between”. Čak možete pronaći na YouTube-u i njenu demo verziju. Takođe, jedan od autora ove pesme je i Ed Sheeran. Sem toga, ovo isto verovatno već znate, ali Cardi B je isto bila predviđena za mesto gostujućeg izvođača, ali je ipak došlo do saradnje sa Nicki. Sem toga, Leigh-Anne je rekla da je spot ove pesme jedan od njenih najdražih do sada. Pesma inače spada u one koje ja volim da opisujem kao pesme koje čine da se osećate moćno. Zvuči zaista fenomenalno u svakom slučaju.

3. Think About Us
Za ovu pesmu je Perrie rekla da joj je trenutno najdraža sa albuma. Radi se o pesmi koja ima presladak ritam, stvarno, i koji je zaista zarazan, kao i njena melodija. Ukratko, što se samog teksta tiče, govori o plesanju u nekom klubu i tim nekim trenucima. Kroz čitavu pesmu se provlači to pitanje ,,Do you think about us?” i svaki put se uz to postavlja i nekolicina drugih pitanja i raznih situacija. Inače, ovo je ujedno i pesma koja najduže traje na ovom albumu.

4. Strip ft. Sharaya J
Ova pesma govori o tim nekim nesavršenstvima tela zbog kojih smo često nesigurni, ali da su upravo oni ti koji nas čine posebnim. Još jedna po meni veoma zanimljiva činjenica jeste da se u okviru nje pojavljuje referenca Drake-ove pesme ,,In My Feelings”. Inače, pesma ima vrhunski ritam i baš je nekako pesma za ples. Takođe, Jesy je rekla da je ovo njena omiljena pesma sa albuma. Priča se i da će biti među singlovima, kao i da je već snimljen spot za nju.

5. Monster In Me
Malo nežnija pesma u odnosu na prethodne. Ipak, moram priznati da mi se veoma dopada ta aluzija sa ,,čudovištima” i da je pesma stvarno, po mom mišljenju predivna. Pesma inače govori o zaljubljenosti, kao što možete na neki način i da pretpostavite. U svakom slučaju, radi se o jednoj baladi koja zvuči stvarno prelepo i ne znam ni sama šta bih više rekla o ovoj pesmi, zaista.

6. A Joan Of Arc
Prvi promo singl sa albuma, koji je to postao pre nekoliko nedelja. Uglavnom, pesma takođe govori o moći i čak je jedan deo teksta, hajmo reći inspirisan, jednom od Eminemovih nešto starijih pesama. Super pesma za samopouzdanje, to već možete zaključiti po samom naslovu, budući da je zaista upečatljiva ličnost u pitanju a u njoj se između ostalog, spominju i Kleopatra i Kraljica Srca (lik iz ,,Alise u zemlji čuda”). Odlična pesma, zaista.

7. Love A Girl Right
Ova pesma ima zaista interesantan ritam, kao i melodiju i u okviru nje je i sample pesme ,,Livin’ La Vida Loca”, za koju sam sigurna, da znate o kojoj se pesmi radi. Bilo kako bilo, što se samog teksta pesme tiče, govori o tome kako bi trebalo da se taj neki dečko prema devojci ophodi dobro, inače će izgubiti njenu pažnju i ljubav. Moram priznati da ova pesma ima takođe i neku opuštajuću notu i baš čini da i na trenutak ne razmišljate ni o čemu već samo uživate slušajući je. Fenomenalna pesma.

8. American Boy
Pesma koja govori o momku iz Kalifornije i baš u tom fazonu i zvuči pesma. Ne znam kako bih to tačno opisala, ali kada je čujete, shvatićete već o čemu govorim. Zvuči stvarno simpatično ova pesma i stvarno se radi o jednoj sjajnoj pesmi. Želim da pohvalim još jednom ovu pesmu i moram reći da se, po mom mišljenju, nalazi u top 5 sa ovog albuma, ako ne i u užem izboru, zaista. Veoma interesantna pesma.

9. Told You So
Što se ove pesme tiče, u pitanju je jedna balada koja je postala drugi promo singl sa ovog albuma relativno nedavno. Govori o vremenima kada nakon razilaženja i jednostavno završetka neke veze, uvek je tu prijatelj da uteši. Sama pesma je zapravo priča o njihovom dugogodišnjem prijateljstvu i tome kako neke veze možda jednostavno dođu i prođu, a prijateljstva ostaju i nakon toga.

10. Wasabi
Pokušaću da što približnije opišem ovo, mada mislim da neću baš uspeti. Uglavnom, u ovoj pesmi opisuju kako zaljubljenost deluje (ne moram napominjati, ali evo ipak, na osobu koja je zaljubljena) poput vasabija (verovatno već znate, no svakako, u pitanju je namirnica koja je slična renu, recimo). Sem toga, za deo ,,Oh-oh, I bet they gonna break up” postoje neke priče da se tu zapravo govori o glasinama kako će se Little Mix kao muzička grupa razići, no Jesy je sama rekla da u takve priče ne treba verovati, ako ne dolaze direktno od njih.

11. More Than Words (ft. Kamille)
Kamille je njihova dugogodišnja saradnica. Na primer, učestvovala je takođe u pisanju pesama ,,Black Magic”, ,,Power” , ,,Hair” & ,,Shout Out To My Ex”, a takođe i nekih od ovih pesama. Što se same pesme tiče, ima skroz relaksirajući ritam i govori o trenucima kada neko toliko nedostaje da se to rečima ne može opisati. Takođe, jedan od producenata ove pesme je Timbaland, a na dan izlaska albuma je dobila i veoma jednostavan, ali sjajan video. Jade je inače rekla da je ovo jedna od njenih omiljenih pesama sa ovog albuma.

12. Motivate
Definitivno moj trenutni favorit sa albuma. Dok sam preslušavala sve pesme, ova je na mene apsolutno ostavila najjači utisak. Oduševljena sam ovom pesmom! Već po samom naslovu pesme možete da pretpostavite o čemu ova pesma govori što se njenih stihova tiče-logično, o motivaciji i svemu što je prouzrokuje. Brža pesma je u pitanju, a zvuči stvarno zanimljivo i pesma je, po mom mišljenju doslovno savršena.

13. Notice
Što se ove pesme tiče, za nju se može reći da ima jeziv ritam (naravno, ovo govorim u pozitivnom smislu). Skroz je nekako ležerna i opuštajuća ljubavna pesma je u pitanju. Po mom mišljenju, najupečatljiviji stihovi ove pesme jesu oni kojima Jesy je započinje rečima ,,It’s been a while since you noticed, I feel like you been losing focus.” U svakom slučaju, radi se o još jednoj stvarno mnogo dobroj pesmi.

14. The Cure
Jedan od promo singlova sa albuma, koji je to postao svega par dana uoči izlaska samog albuma. Ukratko, ovo je jedna prava ,,healing” pesma, kako bih je opisala o govori, logično, o zaceljivanju i oporavljanju od nekih trenutaka. Na primer, to se potpuno vidi u stihovima: ,,I was a little bit lost, but I’m not anymore, I was a little bit hurt, but I’m not anymore, I was a little left out, but I’m not anymore. ‘Cause the tears fell down, but they don’t anymore.” To su ujedno i stihovi kojima počinje sam refren, tako da se može reći i da je to takođe najupečatljiviji deo ove pesme.

Prelazimo sada na deluxe verziju ovog albuma…

15. Forget You Not
Fantastična pesma, a inače Perrie je rekla da je ovo najdraža pesma sa albuma njenog dečka Alex-a. U pitanju je još jedna relaksirajuća pesma, koja ima nekakav mix sporijih i bržih ritmova. Ne znam kako bih tačno opisala jer zvuči potpuno neobično, znam, ali kada poslušate pesmu, razumećete o čemu govorim. Svakako, ovo je jedna fenomenalna pesma i među prvima je bila najavljena da će se naći na ovom albumu.

16. Woman’s World
Po mom mišljenju, ovo je nekako najnežnija pesma sa albuma. Još kada uzimamo u obzir čime je, hajmo reći, nadahnuta ova pesma, nemoguće je ostati ravnodušan. Ima nekako za nijansu brži ritam, ali je veoma emotivna pesma u pitanju. Inače, najavljena je ubrzo nakon objavljivanja vodećeg singla sa albuma, zajedno sa pesmom ,,Motivate”. Ni sama ne znam šta bih više rekla o ovoj pesmi.

17. The Cure (stripped)
Još jedna akustična pesma koja traje nešto manje od 2 minuta. Ima nekih razlika u tekstu, ali i u rasporedu pevanja. Na primer, u standardnoj verziji vodeću ulogu tokom refrena ima Perrie, dok ovde sve zajedno to izvode. Bilo kako bilo, predivno zvuči.

18. Only You (with Cheat Codes)
Ova pesma je izašla pre nekoliko meseci i iako je Jade prvobitno rekla da se pesma neće naći na albumu, ipak se nalazi na deluxe verziji. U pitanju je jedna ljubavna pesma, koja govori, naravno, o zaljubljenosti, i nedostajanju nakon raskida. Postoje priče da je deo koji Perrie peva ,,Paris never feels the same, when the streets all call your name” zapravo o Zaynu. Takođe, spominju se i trenuci kada jednostavno čak i u punoj prostoriji prisutan osećaj samoće. Osećajna, ali malo brža pesma, a jedan od producenata je inače Digital Farm Animals.

I to bi bilo sve što se tiče mog 60. bloga, nadam se da vam se dopao. Očekujte od mene vrlo brzo novi blog. Nadam se da vam je bilo interesantno za čitanje i da ste podstaknuti makar malo da poslušate neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog albuma? Napišite u komentarima. Puno pozdrava, Sunčica.

7 thoughts on “Sunčicin blog: Recenzija petog albuma Little Mix ,,LM5″!

1. Mnogo mi se dopada ovaj njihov novi album, a recenzija je stvarno lepa i detaljna. Inace, omiljena pesma mi je Wasabi

2. Album je super. I Sunčica tvoji blogovi su odlični, samo tako nastavi, vidi se da imaš motivacije i jako si obogaćena riječima, to jest, za svaku pojedinost imaš drugi izraz koji baš opisuje i koji je točan. Stvarno mi se sviđa tvoj način pisanja i izražavanja

3. Album je prosto savršen.Pun "girl power" i ljubavnih pesama.Moje omiljenje su "American Boy", "Strip" i " Wasabi".A i blog mi se sviđa.❤️

4. Recenzija je super kao i sam album, ali moram da te ispravim kod dve stavke. Za pesmu 'Love A Girl Right' je korišćen sample 'Thong song' a ne 'Livin' La Vida Loca', a 'Wasabi' je sve samo ne pesma o zaljubljenosti, zapravo pesma je posvećena njihovim hejterima. 🙂