Sunčicin blog: Recenzija drugog extended playa Meghan Trainor “The Love Train”!

Ćaos, ponovo. Sunčica je i tu sam sa svojim 108. blogom po redu. Ovoga puta je ponovo u pitanju recenzija, i to drugog po redu extended playa Meghan Trainor pod nazivom ,,The Love Train” koji je danas (u trenutku kada pišem ovaj blog) izašao. Naravno, kao i svaki svoj dosadašnji blog, i ovaj ću započeti sa nekoliko uvodnih reči a zatim prelazimo i na samu temu ovog bloga.

Meghan je napre najavila prethodne godine svoj treći studijski album ,,Treat Myself” a vodeći singl je prvobitno bila pesma ,,No Excuses”. Album je bio najavljen za leto protekle godine, no njegov izlazak odložen je za sredinu prošlog meseca. Ipak, i taj datum je pomeren, i Meghan je najpre najavila da će prvo izaći extended play ,,The Love Train” a kasnije i full-length album, no informacije o njemu nisu još uvek potvrđene. Vodeći singl će biti pesma ,,All The Ways” koja je izašla još pre par meseci, inače, no ne sumnjam da će biti još neki singl. Neću više dužiti sa ovim uvodnim delom, jer i sama jedva čekam da počnem sa recenzijom, tako da hajde da konačno pređemo na samu temu ovog bloga!

1. All The Ways

Krećemo sa pesmom koja je ujedno i vodeći singl sa ovog mini-albuma. Inspiracija za pesmu joj je njen, sada muž, Daryl i njihov razgovor pun smeha. Pesma govori o Meghan kako mu traži da joj kaže sve načine na koje je voli, i pesma je prava romantična pop pesma, toliko nežna i jednostavno predivna. Rekla je da je jednom prilikom upravo to pitala Daryla, na šta je on odgovorio sa upravo naslovom ove pesme i da se taj razogovor nastavio u neizmernom smehu. Po mom mišljenju, pesma je stvarno preslatka i nekako čini da se osećate stvarno predivno makar i na trenutak. Sjajna pesma, zaista, i drago mi je što je upravo ova pesma vodeći singl sa albuma jer je nekako stvarno upečatljiva i zanimljiva.

2. Marry Me

Meghan je rekla za ovu pesmu još pre skoro 2 godine da ju je napisala takođe za Daryla.,,I want the world to know you’re mine And I don’t need a cake, a fancy wedding’s not for me Won’t you marry me, marry me today?” su neki od stihova koji, bar po mom mišljenju, zaista dolaze do izražaja. Radi se o jednoj stvarno nežnoj i predivnoj pesmi koja je ujedno i zaista emotivna, ali je stvarno relaksirajuća. Sjajna pesma, zaista, a reč je ujedno i o pesmi koja je najduža na ovom sjajnom mini albumu. Ni sama ne znam šta bih više rekla o ovoj pesmi, imam zaista samo reči hvale.

3. I’m Down

Zatim još jedna zaista opuštajuća pop pesma, pod nazivom ,,I’m Down” a nekako, stihovi koji se najviše izdvajaju jesu ,,You’re my secret fix, you’re my secret fix. Need you more than breathing I was broke, you healed me.” Ukratko, Meghan govori jednostavno o tome kako nam treba neka osoba i koliko nam znači, kroz niz metafora i poređenja koja zvuče zaista fenomenalno. Reč je, svakako, o još jednoj stvarno, stvarno mnogo dobroj pesmi.

4. After You

Nakon toga, još jedna pesma ispunjena gomilom osećanja koja su izražena do najviše moguće tačke. Sveukupno čini jednu prelepu pesmu, punu emocija, a stihovi koji je baš nekako ukrašavju jesu ,,Hope you haunt my dreams. So I won’t be alone ’cause I’d give up hope. If you weren’t there for me” ali i ,,I won’t be able to move on, baby I won’t be able to love nobody else So if you go, won’t you take me with you? Don’t leave me alone”. Nemam reči, jednostavno, savršena pesma.

5. Foolish

Sledi jedna baš osvežavajuća pesma, puna preslatkog ritma koji je stvarno ističe i nekako čini ekstremno zanimljivom. Inače, nakon pesme ,,All The Ways” ovo je pesma koja najkraće traje sa ovog extended playa. ,,Be my lover, be my best friend Put that bling bling on my left hand. Saying, “What kinda love you gon’ put on me? ‘Cause your last name sounds good on me” su stihovi koji najviše dolaze do izražaja, bar po mom mišljenju.

6. Good Mornin’ ft. Garry Trainor

I za završetak ovog extended playa, tu je jedini duet, i to sa jednim od najvažnijih ljudi u Meghan-inom životu, koji zvuči vrhunski. Mislim da je ovo fantastična pesma i sjajan način da se zaokruži priča ovog mini albuma, a ,,Help me for get my nightmares I wanna make a real dream come true with you. Bring on that sunshine. Gotta get up real soon, we got work to do” su nekako stihovi koji baš dolaze do izražaja. Perfektna pesma, zaista.

I to bi bilo sve što se tiče mog 108. bloga, nadam se da vam se dopao. Očekujte od mene vrlo brzo novi blog. Nadam se da vam je bilo interesantno za čitanje i da ste makar malo podstaknuti da poslušate neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog extended play-a Meghan Trainor? Napišite u komentarima. Puno pozdrava, Sunčica.

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde