Sunčicin blog: Recenzija drugog albuma Alessie Care ,,The Pains Of Growing”!

Ćaos, ponovo! Sunčica je i tu sam sa svojim 76. blogom po redu, a ovoga puta je u pitanju konačno recenzija. Imam utisak kao da se ni ne sećam kada sam prethodni put pisala blog koji je bio recenzija, no jasno mi je da to i nije baš tako davno bilo…Bilo kako bilo, posle ovog ću odmah napisati još nekoliko blogova jer sam trenutno baš inspirisana za blogove, tako da se nadam da će vam biti interesantni. Naravno, kao i sve dosadašnje blogove, i ovaj ću započeti sa nekoliko uvodnih reči, a potom prelazimo i na samu temu ovog bloga.

Dakle, tema ovog bloga jeste album ,,The Pains Of Growing”, drugi studijski album Alessie Care. Od njenog debitantskog albuma ,,Know-It-All” je prošlo više od tri godine i malo je reći da sam bukvalno jedva čekala novi album Alessie. Za sada ima 2 singla-,,Growing Pains”, koji je vodeći i kojim je ona i najavila ovaj album pre par meseci, kao i ,,Trust My Lonely” ali sam sigurna da će ih biti još u bližoj ili daljoj budućnosti. Nadam se da će ovaj album biti uspešan jer je stvarno besprekoran. Inače, na njemu se nalazi 15 pesama sveukupno. Neću više dužiti sa ovim uvodnim delom, nego hajde da pređemo na samu temu ovog bloga!

1) Growing Pains

Album počinje upravo vodećim singlom koji ima nešto malo drugačiji naziv u odnosu na sam album, ali je tematika u svakom slučaju ista. Uglavnom, ona je sama ovu pesmu opisala kao trenutke kada je sama sa svojim mislima i razmišlja o apsolutno svemu što se dešava u životu. Ti trenuci su svima dobro poznati, naravno, a mislim da je veoma upečatljiv stih ove pesme ,,And I guess the bad can be better, gotta be wrong before it’s right”. Nekako, na realan način opisuje one, pa hajmo reći, izreke u nekom slučaju, koje govore da se sve dešava sa razlogom. Neki smatraju da je naslov ove pesme zapravo o bolovima koji su prouzrokovani strahovima, anksioznošću i sličnim stvarima, što je takođe vrlo moguće. Bilo kako bilo, jedna stvarno dubokoumna pesma koja nas jednostavno tera da se zapitamo mnogo toga. Inače, Alessia je tekstopisac ove pesme takođe.

2) Not Today

Malo brža pesma koja je nedavno dobila i spot i koja se meni lično veoma dopada. Alessia je inače rekla da je ova pesma jedna od onih koje je napisala pri završetku samog albuma. U pitanju je jedna ,,healing” pesma koja ukratko govori o oporavku nakon raskida neke veze. Mislim da ova pesma na veoma lep način govori kako stvari vremenom postaju bolje i to se jednostavno ne može promeniti, ali da u jednostavno nekim trenucima je neophodno da izrazimo bes, činjenicu da smo povređeni ili slično i da je to sasvim u redu. Ne treba skupljati sve te emocije u sebi jer kasnije bude teže. Sjajna pesma, zaista.

3) I Don’t Want To

Predivna pesma koja je o trenucima kada jednostavno moramo da nekoga pustimo ili da odustanemo od nečega, ali da jednostavno ne želimo, kako i sam naslov pesme kaže. Ipak, u jednom trenutku se u pesmi spominje i taj trenutak kada je Alessia spremna na to, ali ne može da zaboravi na sve što je prouzrokovalo to. Pesma je nekako ležerna i akustična pesma je u pitanju takođe.

4) 7 Days

Pesma koja je u nekom pogledu društvenog tipa, ali ne govori baš tako otvoreno o društvenim mrežama, ali da o filterima i sličnim stvarima. Što se tiče same melodije, zvuka i ritma pesme, takođe je nekako opuštajući ali istovremeno i zaista interesantan, bar po mom mišljenju. Svakako, sjajna pesma.

5) Trust My Lonely

Drugi singl sa ovog albuma. Alessia ovde govori u trenucima kada joj je jednostavno bolje kada je sama nego sa nekim. Tu reč ,,sama” odnosno ,,lonely” naglašava i u videu pesme. Sama je rekla da je napisala ovu pesmu zbog svojih nesigurnosti i činjenici da jednostavno treba ,,raščistiti” sa svime što nas ne čini srećnima. Da treba verovati sebi, ukratko, kako i sam njen naslov kaže. Odlična pesma.

6) Wherever I Live

Veoma relaksirajuća pesma gde baš do izažaja dolazi njen glas. U njoj takođe u jednom trenutku ima aluzija na seriju ,,Friends” čiji je Alessia veliki fan. Poruka pesme je važna, a mislim da je nekako dominantan stih ,,Home is wherever I live”, ali takođe i ,,The more the days go by, the more myself and I, shake hands and realise the benefits of independence”.

7) All We Know

Rekla bih da je ovo moj trenutni favorit sa albuma. Refren pesme je naročito istaknut ,,’Round and ’round and ’round it goes. Heroes fall like dominoes. We try to help it, but we won’t. All we know is that we don’t. ‘Round and ’round and ’round we go. The chips will fall, and so it goes And it’s all out of our control All we know is that we don’t.” Pesma je stvarno predivna. Ima nekako ,,dreamy” notu, kako bih ja rekla, i jednostavno zvuči savršeno.

8) A Little More

Ako izuzmemo reprizu jedne pesme koja se kasnije pojavljuje, ovo je najkraća pesma sa albuma a traje nešto manje od 2 i po minuta. Ponovo je jedna akustična pesma u pitanju. Jedna zanimljiva činjenica jeste da je Alessia ovu pesmu objavila na svoj rođendan, baš kao poklon. Tekst govori o tom nekom povezivanju u vezi, inače. Prelepa pesma.

9) Comfortable

Što se ove pesme tiče, ima nekako baš sporiji i smireniji ritam u odnosu na ostale. Ponovo, dolazi do izražaja Alessijin fenomenalan vokal, koji je fantastično uklopljen uz ovu pesmu. Inače, pesma govori o trenutku kada se zaljubljenost gasi, kada jednostavno nema  te neke ,,hemije” kako se kaže i sličnim stvarima. Shvatate već i sami o čemu je reč. Inače, ova pesma je i najduža na albumu i traje nešto manje od 4 i po minuta.

10) Nintendo Game

Već po samom naslovu ove pesme otprilike možete da zaključite o čemu je. Neobična igra koja je ipak malo realnija je u pitanju zapravo. Pesmu krase stvarno interesantan ritam i melodija i zvuči baš preslatko, stvarno. Ni sama ne znam šta bih više rekla o ovoj pesmi, osim što je stvarno sjajna pesma u pitanju.

11) Out Of Love

Nekako, za mene je ovo možda čak i najemotivnija pesma sa albuma. Svakako spada u top 5 pesama na albumu, a nešto što je baš izdvaja jeste ta osećajna nota koju sadrži i koja zvuči vrhunski. Kada je reč o tekstu ove pesme, može se reći da Alessia ovde ne želi puno da govori o tome kako treba promeniti mišljenje i slično, već jednostavno pita kada je taj ,,plamen” zaljubljenosti nestao, da tako opišem. Kada poslušate pesmu, i sami ćete već shvatiti o čemu je reč.

12) Girl Next Door

Evo jedne pesme koje ja inače opisujem kao (mada ovo već znate ako čitate moje blogove, no svakako) pesme koje čine da se osećate moćno. Blag ritam ima, ali nekako snažan i baš ohrabrujuć. Nekako možda čak i najupečatljiviji stih ove pesme je za mene ,,But at least I do what I dream”. Pesma je top.

13) My Kind

Zvuk ove pesme je baš nostalgičan. Preklapaju se različiti tonovi što čini pesmu baš raznovrsnom u tom smislu. Uglavnom, u ovoj pesmi Alessia govori, ukratko, o svojim interesovanjima, šta je za nju zabavno, kako voli da provodi vreme i slično, ali ponovo iz neke simpatične perspektive. Super pesma, zaista.

14) Easier Said

Još jedna ,,healing” pesma koja ima nešto brži ritam u odnosu na ostale pesme, ali svakako zvuči izvrsno. Stihovi ,,Don’t place the blame on your heart just to make ’em stop. Just take your time to recover. ‘Cause it’s easier said, it’s easier said than done.” su nekako po mom mišljenju baš upečatljivi. Ni sama ne znam šta bih više rekla o ovoj pesmi, sem da je u pitanju još jedna stvarno, stvarno mnogo dobra pesma.

15) Growing Pains (Reprise)

Mislim da nema baš potrebe da opisujem ovu minutnu pesmu koja svakako zvuči prelepo. Takođe smatram da je ovo baš nekako lep način da se zaokruži priča ovog albuma. Predivno, zaista.

I to bi bilo sve što se tiče mog 76. bloga, nadam se da vam se dopao. Očekujte od mene vrlo brzo novi blog. Nadam se da vam je bilo interesantno za čitanje i da ste makar malo podstaknuti da poslušate neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog albuma? Napišite u komentarima. Puno pozdrava, Sunčica.

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde

One thought on “Sunčicin blog: Recenzija drugog albuma Alessie Care ,,The Pains Of Growing”!