Sunčicin blog: Recenzija debitantskog solo extended play-a Laure Marano ,,Me”!

Ćaos, ponovo. Sunčica je i tu sam sa svojim novim, 127. blogom po redu. Konačno je u pitanju recenzija i to debitantskog solo extended play-a Laure Marano ,,Me”! Naravno, kao i doslovno sve svoje dosadašnje blogove, i ovaj ću početi sa nekoliko uvodnih reči a zatim prelazimo i na samu temu ovog bloga.

Laura Marano je i ranije izbacivala soundtrack albume, razne singlove i slično, ali evo konačno je na videlo izašao i njen debitantski solo extended play, to jest mini album ,,Me” pre neki dan (u trenutku kada pišem ovaj blog). Na njemu se nalazi 5 pesama od kojih smo dobar deo već u prilici bili da čujemo i mesecima unazad, no svakako, pesme su sjajne i nadam se da će dobiti pažnju koju zaslužuju, no dobro. Nisam mnogo opisivala sve pesme kako blog ne bi bio predugačak, ali u kratkim crtama sam malo približila o čemu su, kakvog su zvuka i slično. Neću više dužiti sa ovim uvodnim delom, već hajde konačno da pređemo na samu temu ovog bloga!

1. Me

Pre nekih pola godine, Laura je izbacila ovaj singl ali tek dosta kasnije je najavila i istoimeni projekat. Čini mi se da sam ovu pesmu već pominjala još u novitetima, kao jednu jako ,,catchy”, zanimljivu i preslatku pesmu. Što se stihova pesme tiče, uglavnom govore o razmišljanju o zaljubljenosti i tom dečku koji Lauri privlači pažnju, a nekako stihovi koji se najviše izdvajaju jesu ,,I gotta know, does it mean, does it mean anything? Does it show? Every minute you’re all that I think about so…Do you think, do you think, do you think about me?”. Pesma je stvarno interesantna i dopadljiva, bar što se mene tiče.

2. Let Me Cry

Pesma koja je u potpunosti drugačijeg ritma. Jako nežna pesma sa stihovima koji su stvarno emotivni, a u pesmi totalno dominiraju klavirski zvukovi, kao i Laurin predivan glas. Nekako, stihovi koji baš dolaze do izražaja jesu ,,I’ll pick myself up, but not today. Today I’m a mess, just let me cry, get it all out, baby.” Stvarno sjajna pesma, definitivno u top 3 sa ovog mini albuma, bar što se mog izbora tiče. Super pesma, zaista.

3. …Each Other Up

Čini mi se da sam ovu pesmu nedavno pominjala u novitetima (u trenutku kada pišem ovaj blog, naravno). Ponovo nešto drugačiji zvukovi, skroz različiti melodija i ritam u odnosu na prethodne pesme, a opet zaista odlično zvuči. Što se tiče stihova koji su u prvom planu, mislim da su to definitivno ,,I’ll need therapy from all of the damage I wish you weren’t so good to me. You you you can’t forget.” Svakako, još jedna fenomenalna pesma, a trenutno je moj favorit sa ovog mini albuma.

4. Not Like Me

Nakon toga, jedna akustična pesma koja zvuči, bar po mom mišljenju, toliko predivno, da se to rečima jednostavno ne može opisati. Stihovno, govori o novoj ljubavi tog nekog dečka koji joj zaokupira pažnju. Bilo kako bilo, kada su najupečatljiviji stihovi u pitanju, to su svakako stihovi ,,My heart don’t have a clock. So it can’t tell when the timing’s off. I know it’s not very likely…But not trying is not really like me.” Bilo kako bilo, vrhunska pesma.

5. Lie To Me

I kao završetak ovog extended play-a, tu je pesma ,,Lie To Me”. Moram odmah da naglasim da u trenutku kada pišem blog (inače mini album je izašao pre neki dan) ova pesma nije dostupna na YouTube-u, pa zato nisam mogla da ostavim link kao kod ostalih pesama, no ukratko ću i nju opisati. Kao što možete da pretpostavite po nazivu pesme, očigledno je o čemu govori. Što se stihova tiče, najviše se izdvajaju ,,And the fact that I’m not bothered When you speak, babe I don’t want you to quit”. Toliko o ovoj stvarno mnogo dobroj pesmi.

I to bi bilo sve što se tiče mog 127. bloga, nadam se da vam se dopao. Očekujte od mene vrlo brzo novi blog. Nadam se da vam je bilo interesantno za čitanje i da ste makar malo podstaknuti da poslušate neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog extended play-a? Napišite u komentarima. Puno pozdrava, Sunčica.

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde