Sunčicin blog: Recenzija četvrtog extended play-a Julie Michaels ,,Inner Monologue Part 1″!

Ćaos, ponovo. Sunčica je i tu sam sa svojim 99. po redu blogom. Ovoga puta je recenzija u pitanju, i to najnovijeg, četvrtog po redu extended play-a Julie Michaels ,,Inner Monologue Part 1″. Logično, biće i nastavka (Part 2) ali o tom potom. Kao i sve svoje dosadašnje blogove, i ovaj ću krenuti sa nekoliko uvodnih reči a zatim prelazimo i na samu temu ovog bloga.

Dakle, za Juliu sam saznala tek negde početkom 2017. godine, kada se pojavila njena pesma ,,Issues”. Ubrzo sam saznala da je ona autorka mnogih sjajnih pesama Selene Gomez, Demi Lovato, Hailee Steinfeld, Nick Jonas-a, kao i mnogih drugih. Nedugo kasnije je izašao njen extended play ,,Nervous System” sredinom iste godine, i meni je stvarno krivo što tada nisam pisala blogove tako da nisam napisala recenziju, no evo šanse. Baš iz tog razloga, neću više dužiti sa ovim uvodnim delom, nego hajde da krenemo sa samom temom ovog bloga, već sam i sama nestrpljiva.

1. Anxiety ft. Selena Gomez

Na samom početku nalazi se pesma sa Selenom Gomez koja obećava. Pesma je stvarno relaksirajućeg ritma i melodije i zvuči skroz opuštajuće, bar po mom mišljenju. Stihovno, pesma govori upravo o stanju anksioznosti, neprespavanim noćima usled nje, o odbijanju saveta iako znamo da nam pomažu i sličnim stvarima. Julia je sama rekla da je to nešto sa čime se i ona sama povremeno susreće i da jednostavno je osećala da treba da te svoje misli prenese kroz samu pesmu. Tu je i strah od toga da ćemo neku priliku propustiti ili se jednostavno plašimo da pokušamo sa nečim, a ni sami ne znamo zašto, upravo zbog te neke, takoreći, kontrole uma usled nje. Selena je takođe rekla da se i ona susreće sa ovim, kao i da je njena prijateljica (ili više poput sestre) Julia uvek tu da joj pomogne ako misli da jednostavno nije hrabra i treba da odustane od nečega. Ujedno je i najduža pesma sa ovog extended play-a. Sve u svemu, pesma je zaista fenomenalna i nadam se da će dobiti pažnju koju zaslužuje upravo jer govori o nečemu tako ekstremno važnom i nosi značajnu poruku.

2. Into You

Sledi pesma ,,Into You” u kojoj Julia govori da ne želi jednostavno da se vrati bivšem, iako bi to možda i želela, da tako kažemo. ,,So many birthdays that I missed, that I missed, that I missed…So I don’t run right into you” su stihovi koje je Julia još letos postavljala kao neke od svojih statusa na Twitter-u kao neke naznake da će biti jedni od stihova neke od njenih novih pesama. Još par stihova o kojima bih par reči jesu: ,,I don’t wanna give you all this power I’m so defenseless when it comes to you. And everybody knows when we’re in the same vicinity, I dodge you.” koji baš mogu da približe o čemu ona otprilike govori u ovoj pesmi. Svakako, pesma je takođe odlična.

3. Happy

Zatim pesma ,,Happy” koja ima nešto drugačiji ritam u odnosu na prethodne pesme, ali je takođe interesantna. Što se stihova pesme tiče, u pitanju je nekako kao vika, kao znak sreće, ali i nekim stvarima kojih se jednostavno odriče radi njene umetnosti. Ipak, i sama je rekla da iako neki delovi stihova jesu brutalno iskreni i tačni (kako joj je dosta događaja postalo inspiracija za tekstove njenih pesama), ima i onih kojih je ubacila kako bi unela neku drugačiju energiju u pesmu i kako bi bila još zanimljivija. Po mom mišljenju, pesma ima skroz neobičan ritam, ali to mi se stvarno dopada i zvuči mnogo dobro.

4. Deep

Čini mi se da je ova pesma ujedno i pesma koja najkraće traje od svih sa ovog mini albuma…Mislim da je ova pesma i nekako dalje povezana sa pesmom ,,Jump”. Evo zašto: u ovoj pesmi ima stihova ,,You’re bringing back all of my feelings, I’m deep divin’ into your emotions” dok u pesmi ,,Jump” ima stihova ,,Baby, when it’s us .You make me forget that I’m not ready for love”. Obe pesme nekako govore o raskidu koji ostavlja Juliu povređenom ali takođe i nekako ,,zaleđenom” kada su osećanja ili brižnost u pitanju, ali da posle izvesnog vremena se pojavi neko ko će jednostavno da privuče pažnju i da učini srećnim bez obzira na sve. Ponovo nešto drugačiji zvuk, ali ovoga puta nekako nežan.

5. Apple

Definitivno moj trenutni favorit sa ovog extended play-a. Mešaju se zvukovi kao da se nalazite na nekim tropskim ostrvima i jednostavno uživate tokom leta, ali s druge strane i neki skroz relaksirajući zvukovi. Kada je se radi o tekstu ove pesme, u ovoj pesmi Julia govori upravo o letnjoj zaljubljenosti i trenucima koje bi volela da se iznova dešavaju. Stihovi koji se nekako za mene izdvajaju jesu ,,Spill your emotions into my hands. That’s what I want”. Inače, ovo je takođe među najkraćim pesmama sa ovog mini albuma. Kao što sam već rekla, meni je ova trenutno omiljena i stvarno imam samo reči hvale za nju, ni sama ne znam šta bih više rekla o ovoj pesmi.

6. What A Time ft. Niall Horan

Kao završetak ovog projekta, tu je duet sa nekadašnjim članom grupe One Direction-Niall Horan-om. Ovu pesmu je Julia izvodila tokom njene turneje sa grupom Maroon 5 i prvobitno je i ova pesma trebalo da bude solo pesma Julie, ali se ona odlučila ipak za saradnju sa Niall-om, sa kojim je takođe nastupala u okviru njegove turneje tokom prethodne godine. Što se tiče ritma i melodije pesme, zaista su predivni i zvuče toliko savršeno da se to rečima jednostavno ne može opisati. ,,I feel a little nauseous and my hands are shaking, I guess I need you close by” su nekako stihovi koji baš dolaze do izražaja. Toliko o ovoj pesmi, stvarno nemam reči koliko sam oduševljena.

I to bi bilo sve što se tiče mog 99. bloga, nadam se da vam se dopao. Očekujte od mene vrlo brzo novi blog. Nadam se da vam je bilo interesantno za čitanje i da ste makar malo podstaknuti da poslušate neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog extened play-a Julie Michaels? Napišite u komentarima. Puno pozdrava, Sunčica!