Šokantne kritike za Grammy: BTS, Meghan Thee Stallion, Ariana Grande i Taylor Swift nominovani u samo jednoj kategoriji!

Nominacije za Grammy su objavljene juče, 23. novembra, a ko nije nominovan bilo je skoro jednako iznenađujuće kao i ko jeste. Iako su mnoge zvezde zaslužno nominovane u više kategorija, postoje i one koje su nominovane u samo jednoj, što je jako čudno, s obzirom da se radi o kvalitetnim izvođačima i dobrim pesmama/albumima.

Ariana Grande (osim kao istaknuta umetnica na albumu Doja Cat „Planet Her“ za album godine), Megan Thee Stallion (osim kao istaknuta umetnica na „Montero“ Lil Nas X-a) i Kacey Musgrave nedostaju u top kategorijama. Međutim, nominovane su u žanrovskim. Ariana je nominovana u dve pop kategorije, a Megan za jednu rep nagradu (ali ne za najbolji rep album, kojem u potpunosti dominiraju muškarci). Kacey ima dve kantri ponude za svoju pesmu „Camera Roll“ (ostatak njenog albuma je kategorisan kao pop).

U međuvremenu, Taylor Swift je nominovana za album godine „Evermore“, plus dodatnu ponudu u toj kategoriji kao zaslužni tekstopisac na albumu „Sour“ Olivie Rodrigo…ali to je to. Godinu dana nakon što je osvojila album godine za „Folklore“, nije dobila nijednu drugu nominaciju osim za top kategoriju, što znači potpuno isključenje na polju pop muzike.

Takođe u vrhunskim kategorijama nedostajao je BTS, koji je drugu godinu zaredom nominovan za najbolji pop duo/grupni nastup, prošle godine za „Dynamite“ i ovog puta za „Butter“. Foo Fighters su propustili album godine za „Medicine at Midnight“, iako su se tri puta pojavili na rok polju.