Recenzija trećeg albuma Sabrine Carpenter ,,Singular: Act I”!

Ćaos, ponovo! Sunčica je i tu sam sa svojim 53. blogom po redu. Evo konačno recenzije, a ovoga puta je to recenzija novog albuma Sabrine Carpenter ,,Singular: Act I”. Danas (u trenutku kada ovo pišem) je izašao i bukvalno sam jedva čekala da napišem ovu recenziju. Naravno, kao i sve svoje dosadašnje blogove, počeću sa nekoliko uvodnih reči a potom i sa samom temom bloga.

Što se Sabrine tiče, za nju sam saznala još 2014. godine putem serije ,,Girl Meets World” gde smo je ,,upoznali” kao buntovnicu Mayu Hart. Ubrzo se pojavio njen debitantski extended play ,,Can’t Blame A Girl For Trying” a kasnije i prvi album ,,Eyes Wide Open”, kao i njen drugi album ,,Evolution”. Stvarno sam jedva čekala da napišem ovu recenziju. Već po naslovu zaključujete da će biti podeljen na nekoliko delova. Ovaj deo je izašao danas, a Sabrina je za ,,Singular: Act II” samo rekla da će se pojaviti uskoro, tako da još uvek neki konkretan datum nije poznat. Inače, među producentima ovog albuma su i norveški duo Stargate koji su takođe sarađivali sa mnogima (tu spadaju recimo Rihanna, Beyonce, Shakira, Selena Gomez i mnogi drugi). Bilo kako bilo, dosta sa ovim uvodnim delom, hajde da krenemo sa temom bloga!

1) Almost Love

Vodeći singl sa ovog albuma. U pitanju je pesma koja ima stvarno presladak zvuk, a što se samog teksta tiče, Sabrina ovde opisuje vezu koju ni ona ni njen partner ne ,,uzimaju” za ozbiljno, ali vremenom se tu razvijaju osećanja i u trenutku kada bi trebalo da se raziđu, shvataju da to nije ono što žele. Sabrina je inače za ovu rekla da je jedna od onih koje je napisala pri završetku svog albuma i da je to trajalo oko 3-4 sata. Takođe, mislim da je možda najupečatljiviji deo teksta ove pesme ,,I want you like a loner wants an empty room” a to su ujedno i stihovi kojima je Sabrina prvi put spomenula ovu pesmu.

2) Paris

Ova pesma predstavlja jedan od promo singlova sa albuma. Pesma ima bukvalno jeziv ritam (ovo govorim naravno u pozitivnom smislu) i zvuči sjajno. Sem toga, jedan deo teksta pesme je na, naravno, francuskom jeziku a njegov prevod bi bio: ,,I didn’t want to find love, but Paris has something, that makes you want to love, to love passionately, my heart is yours forever”. Celoukupno, odlična pesma, svakako.

3) Hold Tight ft. UHMEER

Ljubavna pesma koja je ujedno i jedini duet sa ovog fenomenalnog albuma. U pitanju je saradnja sa UHMEER-om, pevačem koji je sa Sabrinom takođe i glumio u seriji ,,Girl Meets World” no on je tu imao epizodnu ulogu. No, u svakom slučaju, nešto malo brža pesma u odnosu na prethodne, ali opet ima stvarno zanimljiv ritam, kao i melodiju i stvarno je mnogo dobra ova pesma. Inače, još jedna zanimljiva činjenica da je ovo ujedno i prva Sabrinina solo pesma gde se neko pojavljuje kao gostujući izvođač (ne računajući, naravno remix pesama i pesme gde je ona jedan od glavnih izvođača).

4) Sue Me

Pa što se ove pesme tiče, ona je takođe i drugi singl sa ovog albuma, a to je postala upravo danas, kada je i sam album izašao. U ovoj pesmi Sabrina opisuje trenutak kada neko jednostavno radi sve što je u moći te osobe kako bi druga bila srećna i nekako na ironičan način je predstavljeno to izvinjavanje zbog truda i zbog te neke neupadljivosti koja je prikazana. Mnogo sam zakomplikovala ovo, ali i sami ćete shvatiti kada čujete pesmu.

5) prfct

Mislim da je potpuno nepotrebno da naglašavam da je naziv ove pesme skraćenica reči koje označava savršenstvo. Već pri tom saznanju možete da otprilike zaključite o čemu govori ova pesma. Možda deo teksta koji se, bar po mom mišljenju, nekako izdvaja jeste ,,Even if I know that I’ll end up in a maze”. Bilo kako bilo, ova pesma ima jedan stvarno sladunjav ali skroz zanimljiv ritam i melodiju, takođe.

6) Bad Time

Drugi promo singl sa ovog albuma. Za ovu pesmu mogu reći da ima jako zarazan ritam i da pritom zvuči, u svakom slučaju, zaista odlično, naročito taj deo ,,La la la…” (znam da se vrti mnogo više tog sloga, ali nisam želela sada da pišem svaki od njih jer ih ima zaista dosta). Tekst pesme je donekle i sličan sa pesmom ,,Almost Love” jer govori o lošem tajmingu za razilaženje, ali opet iz neke drugačije perspektive.

7) Mona Lisa

Najkraća pesma sa ovog albuma, koja traje svega nešto više od 2 minuta. Mislim da ova pesma ima tu neku ,,dreamy” notu ali zvuči predivno i baš je nekako relaksirajuća i čini da se makar na trenutak opustite i ne razmišljate doslovno ni o čemu. Inače. jedan od autora ove pesme je Marcus Lomax, koji je takođe sarađivao sa Britney Spears, Nick Jonasom, Jason Derulom i drugima. Što se mene tiče, ova pesma je trenutno moj favorit sa albuma, mada verovatno ima već do sutra da promenim nekoliko puta to tako da će i ova pesma već par puta meni biti najdraža.

8) Diamonds Are Forever

I za sam završetak ovog albuma, tu je pesma ,,Diamonds Are Forever” koja je definitivno jedna od pesama koja čini da se osećate moćno i da ne postoji ništa što ne možete učiniti. Ako želite da se osećate i samouvereno, ovo je takođe prava pesma za vas. Kada je poslušate, možda ćete se prisetiti još nekih pesama koje su ovog tipa. Takođe, ovo je i najduža pesma na albumu a traje nešto manje od 4 minuta.

I to bi bilo sve što se tiče mog 53. bloga, nadam se da vam se dopao. Očekujte od mene vrlo brzo novi blog. Nadam se da vam se da vam je bilo interesantno za čitanje i da ste podstaknuti bar malo da poslušate neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog albuma? Napišite u komentarima. Puno pozdrava, Sunčica.

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde

2 thoughts on “Recenzija trećeg albuma Sabrine Carpenter ,,Singular: Act I”!