Prikazan film Taylor Swift, mišljenja su skroz različita!

Taylor Swift objaviće 31. januara svoj dokumentarni film “Miss Americana“, ali njega je prošle noći već mogla da vidi publika na Sundance filmskom festivalu u američkoj državi Juta. I sama Tay bila je prisutna i mogla je da uživa u ovacijama koje je dobilo ovo ostvarenje, ali kritičari nisu tako srećni.

Obraćajući se publici, ona je rekla da je film nastao spontano. “Počeli smo ovo a da nismo ni znali da će postati dokumentarac”, otkriva ona. “Sve ovo je zasluga režiserke Lane Wilson, sve je bilo u njenim rukama i ja jako cenim sve sate koje smo proveli pričajući o mojim osećanjima.” Okrenuvši se ka njoj, Taylor je dodala, “Hvala ti puno za sve što jesi, i za sav posao koji si uradila i pokazala brigu i empatiju.” Ipak, naravno da nisu svi zadovoljni kako ovaj film izgleda.

Ugledni New York Post navodi da je film razočarenje, najviše zbog toga što je dosadan, jer ne ulazi previše duboko u Taylorin privatan život. Kako se navodi, iako Taylor niko nema pravo da kritikuje što ona ne voli previše da priča o svojoj privatnosti, problem je što onda nema previše smisla raditi dokumentarac na tu temu. Kao primer, navodi se to što ona čak ni svog dečka Joea Alwyna nijedno ne spominje po imenu, a njih tokom filma samo u jednom momentu možemo videti zajedno. Ipak, isto tako se navodi da swiftiejima to teško zasmetati, i da će verovatno više puta gledati film u kome se Tay ipak dotiče nekih važnih stvari, poput toga koliko je imala problema zbog toksičnosti društvenih mreža, ali i kako se bori sa tim što njena mama ponovo ima rak. Ipak, najbitnije je šta će misliti gledaoci i šta će pokazati brojke kad “Miss Americana” za par dana bude dostupna čitavom svetu na uvid!