Najsrećnije uspomene: Osvrt Ariane Grande na 2021. godinu!

Godina 2021. se nije preterano razlikovala od čuvene 2020. Ako tražite primer nekoga ko je napredovao tokom ove neuredne godine, ne tražite dalje od Ariane Grande. U novogodišnjoj noći, mlada i popularna pevačica je u svojoj Instagram priči razmišljala o mnogim pozitivnim stvarima koje su se desile u poslednjih 12 meseci.

Najsrećnija godina u mom životu“, napisala je ispod serija fotografija koje su dokumentovale njenu godinu – od njenog majskog braka sa Daltonom Gomezom do početka rada sa Kristin Chenoweth na The Voiceu. „Osećam se tako…duboko i neobično…zahvalna! Želim vam mnogo sreće, zdravlja…sve što je lepo!”

Ari se, takođe, obratila prijateljici Cynthiji Erivo, sa kojom će glumiti u predstojećoj filmskoj adaptaciji “Wicked”, a što je za nju najneobičnija, najuzbudljivija i nedokučiva stvar. „Odbrojavam minute, draga prijateljice. Ne mogu biti srećnija”, napisala je pevačica i njihovu saradnju nazvala „najvećom radošću i čašću (i tako ogromnom zabavom).“

Udati se, dobiti uloge iz snova, pokrenuti kozmetičku kolekciju – bili bi dovoljni da sami sebi garantuju titulu najbolje godine ikada, ali Ari je zapravo prilično skromna, jer je postigla i više od toga. U martu je odnela Grammy nagradu za najbolji pop duo/grupni nastup zajedno sa Lady Gagom. Nekoliko meseci kasnije, dobila je još dva Grammya  — najbolji pop vokalni album i najbolja pop solo izvedba, za naslovnu numeru albuma. I konačno, završila je godinu ulogom u zvezdanoj satiri “Don’t Look Up”, glumeći pop zvezdu čija himna o kraju sveta postaje aktuelna dok kometa juri prema Zemlji.