Minin blog: Harry Styles “Fine Line” – recenzija albuma

Harry je nedavno (na rođendan Taylor Swift, slučajnost?) objavio svoj novi album, “Fine Line”. Kombinacija popa i roka i pripovedanje o njegovoj vezi sa bivšom devojkom Camille Rowe dominiraju albumom. Ovoga puta našao je način da uključi svoj bend u pesme malo više nego ranije i ne, ne mislim na One Directon. Tim talentovanih vokalistkinja i svirača instrumenata daju skelet većini pesama ovog albuma.

1. Golden

Fina i melodična pesma koja lako može postati ušni crv nakon samo jednog preslušavanja. Ima zadovoljavajući, precizan ritam koji šalje mozgu signal da je vreme za ples, a njemu daje kompliment prelep i jedinstven, a u isto vreme romantičan tekst pesme. Definitivno je jedna od mojih omiljenih pesama na albumu i nadam se da će Harry prepoznati simpatiju fanova prema njoj i učiniti je singlom.

2. Watermelon Sugar

Kao što je i sam priznao, Harry, doduše nenamerno, dosta aludira na voće na ovom albumu. U ovom slučaju, naziv pesme je ovakav jer se tako zove omiljena knjiga njegove bivše devojke. Pesma je začinjena letom i podseća na nešto što biste pevušili uz lagan ritam akustične gitare uz logorsku vatru dok kampujete pod zvezdama u letnjoj noći. Našao je inteligentan način da u tekst ubaci vrlo neočigledne dvostruke poruke. Ako želite da vidite prevod teksta ove pesme, pogledajte moj prevod na linku https://lyricstranslate.com/en/watermelon-sugar-%C5%A1e%C4%87er-lubenice.html

3. Adore You

Postoji velika verovatnoća da ste već videli spot za ovu pesmu. Harry je smislio zanimljivu priču sa ostrvom “Eroda” što je jednostavno reč “adore” čitana sa desna na levo. Preporučujem da pogledate taj video ukoliko već niste.Ovo je treća pesma na albumu, i vidimo da Harry u ovoj pesmi i dalje dočarava svoju opčinjenost devojkom. Pesma je brza i vesela sa povremenim spominjanjem leta i voća, ali nosi i poruku da devojka za koju bi on hodao kroz vatru njega možda čak i ne voli. Moj prevod teksta pesme možete videti na https://lyricstranslate.com/en/adore-you-obo%C5%BEavam-te.html-4

4. Lights Up

Harryjev povratnički singl, odnosno prvi sa ovog albuma, nam je predstavljen zanimljivim spotom gde vidimo mnogo ljudi okupljenih oko pevača, pored čega ima i scene gde Harry sedi na zadnjem sedištu motocikla sa raširenim rukama, kao i Harry koji stoji u vodi u ikoničnom odelu.Ova pesma govori o slobodi i prihvatanju samog sebe. Harry ne želi da se vrati u vreme bez svetlosti, vreme kada se krio u tami. Lepa je stvar da je Harry razvio zdravu dozu samopouzdanja što doprinosi njegovoj muzici i nastupima.

5. Cherry

Harry implicira svoju frustriranost činjenicom da je njegova bivša devojka sada u novoj vezi. Što se tiče instrumenata, pesma nije kompleksna, jer je ovde akcenat stavljen na tekst. Harryja nervira što njegova bivša zove novog dečka “dušo” i što je srećna u vezi sa njim. Primetio je i da je ona uticala na njegov stil oblačenja i poručuje joj da to shvati kao kompliment. U mostu pesme govori kako mu nedostaje njen akcenat (Francuskinja je) kao i njeni prijatelji. Na kraju pesme je govorna poruka na francuskom koju mu je poslala devojka, kojom nam poručuje koliko mu je u to vreme nedostajala.Pesma je vrlo emotivna i ima drugačiji karakter od prve 4 pesme na albumu.

6. Fallling

Iako kada prvi put čujete ovu pesmu zamaskira vas njena ranjivost i emocionalnost, neki fanovi misle da je Harry nazvao ovu pesmu “Falling”(padanje) da bi, kada neko pretraži “Harry Styles falling”, prvi rezultat bila pesma umesto hiljade videa njega kako pada na pozornici.Ovde je iskazana strana Harryja koju retko vidimo, njegova zabrinutost i osećaj krivice i bespomoćnosti. Pretočava nam svoju bol zbog raskida i krivicu koju prebacuje na sebe zbog istog. Pesma je spora i od instrumenata dominira klavir, a Harryjev vokal savršeno dočarava njegove emocije.

7. To Be So Lonely

Opuštena pesma kojom dominira ukulele i Harryjeva poruka da ga devojka više ne zove “dušo”. Napominje kako je arogantan i ljubomoran i da se nije izvinio na vreme, pa se u pesmi i izvinjava. Govori kako mu teško pada usamljenost, ali i dalje zna da njih dvoje neće obnoviti vezu.

8. She

Spora r’n’b pesma o devojci koja zivi sa njim u mašti, ali on ne zna ko je ona niti gde je. Ona mu postaje opsesija i zamišlja kako jednostavno otplovljava brodom sa njom. Pesma je zanimljiva i lako dopadljiva, Harryjev glas u nekim delovima neodoljivo podseća na Zaynov.

9. Sunflower, Vol. 6

Simpatična pesma koja je ubrzo postala jedna od mojih omiljenih na albumu. Romantična je i ritam joj je brz ali ne i napadan. Spominje kako ima lice devojke koja je predmet pesme okačeno u galeriji i kako je želi više od melodije. Njegovo obožavanje ovde je dočarao na kreativne načine uz mnoštvo metafora. Pesma je vrlo osvežavajuća i definitivno će se zadržati na mojoj plejlisti.

10. Canyon Moon

Vesela pesma koja zvuči kao da je iz filma. Harry priča kako je kanjon njegova kuća i koliko je uživao u specifičnom pogledu meseca sa tog kanjona. Umesto da se fokusira na devojku o kojoj je pesma, on romanticizuje samo mesto za koje on vezuje jake emocije.

11. Treat People With Kindness

Naziv ove pesme, “tretiraj ljude sa ljubaznošću”, je već vrlo dobro poznat slogan koji Harry često spominje. U ovu pesmu je hor uključen više nego igde drugde na albumu. Zarazna je i zvuči kao da je iz nekog božićnog filma. Širi pozitivnu energiju i promoviše voljenje sebe što je neophodno da biste prestali da vređate druge.

12. Fine Line

Jedna od Harryjevih omiljenih pesama po kojoj je i sam album dobio ime je upravo ova. Harry govori da iako ima njegovo obožavanje, on svoju devojku ponekad može i da mrzi. Mislim da je nemoguće dočarati dubinu teksta i emociju pesme njenim kratkim opisom, jer je ova pesma vrlo kompleksna i jednostavno prelepa. Savršen način da se zatvore zavese.
Album je, po mom mišljenju, remek-delo i definitivno je vredan slušanja. Predstavlja prelepo ispričanu priču dešavanja koja su se odvijala u Harryjevoj glavi tokom različitih perioda njegovog života. Poseduje autentičnost i dosta se razlikuje od ostale novokomponovane muzike, podseća na pesme iz starih vremena koje su mnogo kvalitetnije od novijih.

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde

2 thoughts on “Minin blog: Harry Styles “Fine Line” – recenzija albuma