Ni Olivia Wilde ni Harry Styles se nisu proslavili: Film “Don’t Worry Darling” dobio oštre kritike!

Film je već duže vreme u centru kontroverzi, a tu su i glasine o prekidu dobrih odnosa između rediteljke Olivie Wilde i glavne glumice Florence Pugh. Da sve bude zanimljivije, i samoj Oliviji su slavno uručeni papiri o starateljstvu dok je promovisala film pred publikom. Rane kritike za “Don’t Worry Darling” objavljene su nakon premijere na Venecijanskom filmskom festivalu u ponedeljak i većina ih je bila negativna.

Naime, mnogi su kritikovali Oliviju zbog nedostatka originalnosti i prilično predvidljivog zapleta, jer su smatrali da je njen dečko Harry Styles bio izvan sebe kada je u pitanju njegov nastup, a neki su istakli njegov naglasak. „Nije da bivši pevač One Directiona ne ume da glumi – ume“, napisao je jedan od kritičara. „Više je to što on deluje kao mali mehaničar uz svoju koleginicu, odličnu Florence Pugh.“ On je takođe opisao ovaj psihološki triler kao „ne baš dobar“ i rekao da nije uspeo da doraste drugim sličnim klasicima u istom žanru.

Možda je najoštrija kritika došla od Petera Bradshawa iz Guardiana koji je napisao sledeće: „U režiji Olivie Wilde, nadmeno hvata ideje iz drugih filmova, a da uopšte ne razume kako i zašto to tako funkcioniše. Pokvarila je kraj jednostavnim otkrivanjem, i na taj način pokazala da je trebalo više da radi na scenariju, na popunjavanju rupa u zapletu i problemima u fantastično blesavom preokretu.” Ovo je samo jedna od takvih kritika, ima ih još pregršt i nažalost, uopšte nisu sjajne!