Dijanin Blog: “Moj slatki život” – review Marijine knjige!

marija-zezelj_moj-slatki-zivot_press

Kada sam čula da je Marija Želelj napisala knjigu, nisam se previše obazirala. Ono što me je nateralo da kupim knjigu jeste post na fejsbuk stranici Vulkana gde ukratko objašnjavaju o čemu je knjiga. To me je zaintrigiralo i zagolicalo mi maštu, pa sam otišla do knjižare čim sam mogla i kupila knjigu.

Glavna junakinja knjige je trinaestogodišnja Nađa. Ja uskoro punim 13 godina, što znači da sam čitala knjigu o svojoj vršnjakinji. Dosta sam se pronalazila u knjizi. U knjizi je sve rečeno onako kako jeste, bez nepotrebnog preterivanja i preuveličavanja. Knjiga savršeno objašnjava kakav je osećaj imati drugaricu koja te voli i podržava, kakav je osećaj zaljubiti se prvi put, kakav je osećaj boriti se za popularnost u školi. Biti popularan je današnjim tinejdžerima izuzetno važno, ali često u pokušaju da postanu popularni tinejdžeri se pretvaraju da su nešto što nisu, umesto da budu svoji i nauče da zavole sebe.

Naziv knjige savršeno opisuje suštinu iste – “Dok sa svojom najboljom drugaricom i novom stidljivom drugaricom ližem sladoled, mislim kako moj život nikad nije bio slađi.” Iako ovaj roman spada u “lakše štivo” i brzo se čita, moram priznati da je vrlo poučna i da itekako ostavlja utisak. Koja je pouka romana? Ako mene lično pitate, pouka romana je da prvo morate da zavolite sebe i da budete ono što jeste, jer ako zavolite sebe, tek tada možete iskreno voleti i druge ljude, a kada naučite da volite sebe i druge, tek tada ćete osetiti lakoću življenja i slatkoću života.

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde.

Latest posts by Vladimir (Famoza.net) (see all)

5 thoughts on “Dijanin Blog: “Moj slatki život” – review Marijine knjige!

1. Dijana koliko je ovaj roman lep rasplaka si me.Ja sam povučena osoba i nemam samopouzdanja ali imam svoje društvo.Moj cilj ove godine je da steknem samopouzdanje i onda će sve biti lako 😀

2. Ja sam isto procitala ovaj roman i mnogo mi se svideo svakog dana jedva sam cekala da nastavim.Po meni pouka ovog romana jeste biti svoj i imati samopouzdanja i ne pretvarati se u nesto sto nisi.Zaista je predivna knjiga odusevicete se

3. Knjiga jeste prelepa i ovaj blog je odlican, samo sto neke stvari jesu preuvelicane. Kao prvo Nadja se potresa oko toga da li ce je neko pogledati na los nacin i da li ce da pricaju lose o njoj, realno gledano moguce je istrpeti mnogo gore stvari u skoli. Drugo nakon one sramote na instagramu, da li mislis da bi se svi promenili i na kraju bili dobri sa Ninom, ljude se ne menjaju tako lako i kad te jednom vecina zamrzi nema sanse da ce ti iko oprostiti. Ninina mama bi u stvarnosti tuzila Nadjine roditelje zbog tog profila Prava Nina. Sa razlogom se knjiga zove Moj Slatki Zivot, zbog Nadjine emisije i zbog toga sto je sve preslatko i ljudske osobine su nestvarno slatke i dobre na sve moguce nacine.