Billie Eilish reaguje na kritike fotografija u kupaćem kostimu!

Billie Eilish već je nailazila na kritike zbog svog stila oblačenja, gde je insistirala na širokim duksevima koji uopšte ne ističu njenu figuru, pa niko nije imao predstavu kakve je zapravo građe mlada pevačica, a ubrzo je zavladao i takav trend u svetu mode, pogotovo među tinejdžerima kada je ona lansirala svoju modnu kolekciju. Međutim, ona se odlučila da nam predstavi malo drugačiju kombinaciju ovih dana sa svog odmora, pa je objavila svoje fotografije u kupaćem kostimu koje su naišle na kritike na koje pevačica nije ostala ravnodušna!

Billie je odlučila da sa nama podeli neke fotografije sa odmora koji je provela u društvu svojih prijatelja, a kako je bilo u pitanju letovanje, pevačica je kao i ostali bila u kupaćem kostimu, što je definitivno kombinacija u kojoj nismo imali prilike da je vidimo do sad. Ovo su uspomene sa Havaja, a ona kaže da iako su ove objave bile popularne, naletela je na dosta negativnih komentara i osuda jer je uskoro trebala da napuni 18 godina. “Ne sviđa mi se više, jer čim napuni 18 godina biće ku*va,” glasio je jedan od komentara. Sama bili se seća vremena kada je nosila kombinacije slične ovima, što je takođe naletelo na komentare poput: “Kako se usuđuje da govori da ne želi da bude seksipilna i da to nosi.”

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

been gone

Објава коју дели BILLIE EILISH (@billieeilish) дана

Ipak, Billie otkriva zanimljivu činjenicu o sebi, a to je da nije oduvek volela svoje telo, što je sigurno ipak nešto sa čime smo se svi suočili u nekom trenutku. “Prošle godine bio je trenutak kada sam bila naga i nisam prepoznala svoje telo, jer ga nisam videla neko vreme. Videla bih ga ponekad i pomislila – ‘Čije je to telo?’,” izjavila je Billie u intervjuu za časopis Dazed čiju naslovnu stranu krasi. “Nije kao da volim svoje telo sad, samo sam sada više u redu sa njim,” dodala je ona. “Ako bih nosila haljinu zbog nečeg, mrzela bih to. Ljudi bi drugačije reagovali i govorili da sam promenila stil, a ja zaista ne mogu da se nosim sa tim. Želim da nosim ono što mi se nosi,” zaključila je Billie.

Milica Jovanović je jedna od urednica portala Famoza.net. Prvi put se predstavila čitaocima putem svog bloga Tinista's Academy i kao vlasnica i glavna urednica izdanja digitalnog časopisa o Martini Stoessel - "We Love Tini". Ističe da je rad na Famozi jedinstveno iskustvo i odlična prilika da i drugi čuju glas tinejdžera.