Ariana Grande “Dangerous Woman” – zvanična Famoza recenzija!

13183309_1728901244056157_1619413530_n

Nakon sjajnih albuma “Yours Truly” i “My Everything”, Ari se vraća još sigurnija, moćnija i sa više samopouzdanja nego ikada! Kao i uvek, njen glas dominira i nije razočarao ni u jednoj numeri, a kompozicije su smele, jake i ostala je verna mešavini R & B, soul i pop zvuka, što perfektno ističe njene vokalne sposobnosti. Već vidim neke od pesama sa ovog albuma kao velike hitove, ima i onih slabijih, naravno, ali sve u svemu vidi se da se Ari dosta trudila i da je uspela! Pročitajte recenziju i ocene celog albuma.

1. “Moonlight”
Uvodna pesma će vas očarati – “Moonlight” je izuzetno emotivna balada u kojoj sve vreme govori o tome koliko je očarana osobom koju voli, on je njena mesečina, a ona njemu isto toliko znači – “He knows just what it does, when he’s holding me tight, and he calls me “moonlight” too.” Ovaj predivni uvod sa violinama, laganim tonovima i Arinim istaknutim visokim tonovima je nešto što nas ne očekuje u nastavku albuma, jer tonovi u narednim pesmama postaju jači, tekstovi smeliji ali ipak opšti utisak i kvalitet ove pesme je nešto što mnogim numerama pri kraju albuma fali. Nema sumnje u to da i Ariani ova pesma mnogo znači, jer je prvobitno htela da po njoj nazove album! Ocena: 10!

2. “Dangerous Woman”
Dovoljno je da samo spomenem ovu pesmu, i svi bi već znali šta o njoj mogu napisati 😀 Čak i oni koji ne vole Arianin glas za ovu pesmu će reći da nije nimalo iritantna i rado će je slušati. Ona je osvojila apsolutno sve i Ariana je jako mudro po ovoj pesmi nazvala album jer je ona definitivno ostavila najveći utisak na svakoga, smela, veoma kvalitetna pop / R & B numera koja najviše ističe koliko se Ariana dobro oseća u svojoj koži i koliko je samouverena i „opasna“ – “Something ’bout you makes me feel like a dangerous woman.” Ocena: 10!

3. “Be Alright”
O da, i ova vam je prilično poznata, jedna od prvih predstavljenih pesama sa albuma i u njoj uživamo već duže vreme! Ovo je tipična R & B numera koja nije nekog posebnog kvaliteta, Ari sve vreme u refrenu govori “We’ll be alright” ali je slušljiva, prijatna i lagana, tekst ove pesme mi je jedan od najdražih – “Mindight shadows, when finding love is a battle… But daylight is so close, so don’t you worry ’bout a thing!” Ocena: 8!

13113834_1561842867446717_442766364_n

4. “Into You”
Ariana ovde priča o tome koliko je mnogo zaljubljena “I’m so into you, I can barely breathe” i čeka da joj se on približi – “But close ain’t close enough til we cross the line /…/ but I’m waiting for you to make a move.” I ova pesma se drži istog „opasnog“ motiva i vezuje se za sam naziv albuma upravo po ovom stihu: “A little bit dangerous, but baby, that’s how I want it.” Sudeći po Arianinom odgovoru na pitanje jednog fana preko Tvitera, sledeći singl je upravo ova pesma i uskoro će snimiti spot, i jako mi je drago zbog toga jer je pesma jako kvalitetna i verujem da će biti veliki hit! Ocena: 10!

5. “Side To Side” feat. Nicki Minaj
Ova pesma je tipičan letnji hit i pretpostavljam da će i za nju snimiti spot u toku ovog leta (a takođe je jednom fanu preko Tvitera na pitanje „koliko će spotova imati “Dangerous Woman” era?“ odgovorila sa „Mnogo“). Nickin glas na samom početku podseća na Rihannin, a u tekstu bez lažne skromnosti govori kako je ona „kraljica repa“ a Ariana vodi pop. Ako zanemarimo tekst koji je u mnogim delovima, čak i u naslovu, prilično eksplicitan, ocena je 6!

6. “Let Me Love You” feat. Lil Wayne
Drugi singl sa albuma ponovo ističe Arianino samopouzdanje, a to se i u spotu vidi. Pa tako ona govori o tome kako je raskinula sa dečkom ali se ni najmanje ne brine jer zna da će dolaziti do nje sa svih strana – “But I ain’t even trippin’, I’mma chill and sit back, and I know they’ll be coming from the right and the left.” Pesma jeste slušljiva i interesantna, ali za mene samo do dela kada se uključuje Lil Wayne. Tu, nažalost, prekidam pesmu i prelazim na drugu, jer mi čak nije ni podnošljivo Lilovo repovanje, za razliku od Nicki na primer. Ocena: 5!

13129332_875986059214258_1377420979_n

7. “Greedy”
Mnogo bolje i prijatnije od prethodne numere! “Greedy” nam predstavlja retro Arianu sa odličnim zvukom za igranje i jedan od Arianinih najboljih vokalnih momenata na čitavom albumu je upravo ova pesma. Za razliku od ostalih pesama ovde tema nije „opasna“ ljubav, ona kaže da je direktna, bez ikakvog uzdržavanja i jako je „pohlepna“, u ovom kontekstu strastvena i hedonistička – “You know that I’m coming tonight, don’t want to deny it anymore.” Ocena: 10!

8. “Leave Me Lonely” feat. Macy Gray
Napokon, na osmoj numeri odlučila je da sarađuje sa nekim ko ne peva rep muziku i jako mi je drago zbog toga, jer je ovo klasična soul pesma u koju ne treba ubacivati rep! Snažan vokal Macy Gray savršeno se uklapa sa Arinim i ovo je verovatno najemotivnija pesma sa albuma, gde se po ko zna koji put vezuje za motiv „opasne ljubavi“ – “Dangerous love, you’re no good for me, darling”. Ocena: 8!

9. “Everyday” feat. Future
I ponovo, saradnja sa reperom i eksplicitan tekst, hedonistička i direktna ljubav, ništa specijalno ali je slušljiva do dela u kojem se uključuje Future, ista situacija kao sa “Let Me Love You”. Mislim da nije dovoljno kvalitetna za singl ali da se uklapa u album. Ocena: 5!

13150909_1548787272084697_716086439_n

10. “Sometimes”
Definitivno jedna od njenih najlepših pesama ikada! Arianin glas uz gitaru, savršenstvo, tekst je za razliku od nekih tako divan i mislim da bih mogla zauvek da je slušam. Od početka do kraja peva o tome koliko je vezana za osobu koju voli, nikada nije ni pomislila da ga ostavi niti bi mogla, sada su sva osećanja u njoj usmerena ka njemu – “I’ve never been so caught up, I’m still so into us /…/ this is so unusual, I used to be cautious, a little too reckless, now all my emotions are all cause of you /…/ I ain’t even think of letting go.” Ipak, ta osećanja su jako pomešana i ni sama ne zna šta oseća – “Is it love? Is it lust? Is it fear?” i ova ljubav je jako komplikovana. Ocena: 10!

11. “I Don’t Care”
Ako me neka pesma podseća na njen prvi i moj omiljeni album “Yours Truly” onda je to ova soul / R & B pesma! Ariana je već napomenula da je, gledajući samo tekst, “I Don’t Care” njena omiljena pesma sa albuma, pa je tekst zaista kvalitetan i vraća me na pesmu sa “My Everything” koju je napisala za hejtere, “You Don’t Know Me”. Govori kako je nekada plakala zbog gluposti i brinula o tome šta drugi misle o njoj, ali sada voli i poštuje sebe i ti dani su prošlost! Mislim da će Ari ovom pesmom da podstakne Arianatore da razmisle o tome koliko je važno poštovati sebe i zanemariti mišljenje hejtera, što je jako lepo. Ocena: 7!

12. “Bad Decisions”
Od ove pesme počinje deluxe edicija albuma, što je Ariana jako mudro uradila, jer pretpostavljam da niko neće želeti da kupi standardnu ediciju jer ona ne sadrži “Bad Decisions”! Ona je već izazvala masovne komentare i verovatno privukla najveću pažnju, jer je Ariana u njoj najslobodnija, opuštenija i ponovo „opasna“, ovde dolazi do vrhunca samopouzdanja! Njena ljubav je loša, opasna, ona o kojoj svi oko nje pričaju ali nju nije briga, voli loše odluke kada je on u pitanju i iako je to ludo ni ne planira da se zaustavi, već se oseća dobro. Za ovo kratko vreme pesma je postala jedna od mojih omiljenih a fanovi na nju reaguju jako pozitivno, zaista podiže raspoloženje i ako se zanemari tekst je odlična. Već je vidim kao možda i najuspešniji singl iz “Dangerous Woman” ere, iako je samo bonus pesma. Ocena: 9!

13. “Touch It”
Još jedna balada koja je jako emotivna, ovoga puta bez primesa R & B i soul zvuka, ovo je pop pesma koju ćete obožavati ali je možda nećete zapamtiti posle prvog slušanja, bar ja nisam. U svakom slučaju jako je dobra i treba joj dati šansu, a Ariana u njoj pati zbog neuzvraćene ljubavi. Ocena: 9!

14. “Knew Better / Forever Boy”
Ovo je jako zanimljiv momenat, jer bukvalno imamo dve pesme u jednoj – na početku je “Knew Better” a na kraju “Forever Boy”. Moram priznati da mi se “Knew Better” nije svidela ali je “Forever Boy” zanimljiva, nisu dovoljno dobre za singl ali su lep uvod u završetak albuma. Ocena: 6!

15. “Thinking ’bout You”
Emotivan završetak ove duge “Dangerous Woman” priče je neizbežan, pa Ari u poslednjoj pesmi peva o tome koliko joj voljena osoba nedostaje i ne može da prestane da misli o njemu, a po glasu zvuči kao da se zaista oseća ovako! “I don’t have you here with me but at least I have the memory, I tried to make it through the night but I can’t control my mind” i čini se da to nikada neće prestati i da će nesrećna i usamljena misliti na njega sve dok se ne pojavi. Ocena: 8!

Napominjemo samo da se na albumu ne nalazi pesma “Focus” (dostupna je kao bonus samo na japanskoj verziji diska) i da smo vam predstavili deluxe verziju albuma dok standardni ima 11 pesama. Koje numere se vama najviše sviđaju?
Valentina Krstić je stalna saradnica portala Famoza.net. Posetite njen blog Fearless Kingdom By Valentina i pišite joj na valetina.krstic@famoza.net a više o njoj možete pročitati ovde

One thought on “Ariana Grande “Dangerous Woman” – zvanična Famoza recenzija!