Sunčicin blog: Recenzija prvog Extended Play-a The Weeknd-a – ‘My Dear Melancholy’!

​Hello, Sunčica je. Evo konačno mog drugog bloga. Pre jedno dva meseca sam planirala napisati svoj drugi blog, ali sticajem okolnosti nisam imala vremena i ona ideja koju sam imala za naredni blog je nekako ‘isparila’, odnosno premestila se za par meseci hah. Ovaj je potpuno neplanirano napisan, odmah da znate hah. Uskoro ću (ovoga puta, stvarno!) napisati i svoj treći blog (za jedno 2 nedelje). Ponovo će (kao i sada, i prethodni put) biti recenzija jednog albuma ili nešto tako hah. Dosta više o tome, hajde konačno da pređemo na temu bloga – u pitanju je novi album (zapravo extended play) The Weeknd-a!

Sinoć sam slučajno naletela na vest da treba da izađe The Weeknd-ov novi album…Ok, šta? Ovo je iskreno bilo potpuno neočekivano. Mnogo sam se uželela njegove muzike, jer je pre toga poslednja pesma koju je izbacio izašla pre skoro 2 meseca (u pitanju je pesma sa Kendrick Lamar-om) i jutros sam bukvalno odmah otrčala na YouTube i poslušala svaku moguću pesmu. Kao što znate, extended play-ovi ne sadrže mnogo pesama kao standardni albumi, ovde ima svega 6 pesama ali svaka od njih je stvarno kvalitetna i dovedena do savršenstva.

Što se tiče samog extended play-a ‘My Dear Melancholy’, ovo je prvi The Weeknd-ov extended play. Iza njega su tu 3 studijska albuma, nekoliko mixtape-ova i jedan kompilacioni album. Čitala sam razne blogove i sajtove koji u poslednjih nekoliko sati ‘bruje’ o tome kako je ovaj extended play posvećen Seleni Gomez, budući da su se pre par meseci razišli, što je veoma moguće, ali opet – mislim da je to veoma lična stvar i da se ipak treba posvetiti samim pesmama. Inače, sam naziv je veoma tužnih tonova, baš kao i pesme, i veoma lako dovode u stanje prenaglašenih emocija svakoga ko ih posluša, sigurna sam u to. Da se ne raspisujem više o albumu, hajde da krenemo sa pesmama!

1. Call Out My Name
– Već sam početak u kom se čuje klavir, navodi na činjenicu da će pesma biti jako dubokoumna. Pesma govori o beskrajnoj ljubavi dve osobe koje su uvek bile tu jedna za drugu, naročito u najtežim trenucima ali kako ‘ona’ shvatila da je ne čini zadovoljnom takav način života, ali bez obzira na to ‘on’ i dalje želi da budu zajedno.

2. Try Me

– Za mene bar, pesma koja najviše opušta od ovih pesama. Govori o samoći u kasnim satima, najkraće rečeno, i o vremenu uopšte i kako vreme brzo prolazi. Mike Will Made It je jedan od pisaca i producenata ove pesme.

3. Wasted Time
– Pesma koja je bukvalno opisana u samom naslovu. U pesmi se radi o tome kako je svaka osoba pre te ‘the one’ osobe, bila traćenje vremena. Ova pesma ima nešto brži ritam, što je donekle i logično, jer je ipak jedan od producenata pesme Skrillex, hah.

4. I Was Never There
– Što se tiče ove pesme, negde piše da je zapravo collab sa DJ-om Gessafelstein-om kao i naredna pesma sa ovog extended play-a, a negde ne. Koliko sam ja informisana, on je pisac i producent ove pesme, ali nije uključen u nazivu same pesme, tako da zaista nisam sigurna. Bilo kako bilo, još jedna odlična pesma koja je prožeta kontrastom tuge i sreće.

5. Hurt You
– Pesma koja govori o tome da on ne želi da povredi tu neku devojku, jer nije u stanju da se zaljubi u nekoga. Što se tiče produciranja ove pesme, već sam pisala u opisu prethodne pesme, hah.

6. Privilege
– Ova pesma govori o samom završetku burne veze i tome kako će se vratiti svom starom životu. Baš onako opuštajući način da se završi priča ovog extended play-a. Meni je zasigurno u top 3 omiljene pesme sa ovog mini-albuma, hah.

I to bi bilo to što se tiče mog drugog bloga, nadam se da vam se dopao. Trudila sam se da ne zalazim previše u detalje, već da napišem ono osnovno o svakoj pesmi. Očekujte od mene vrlo brzo recenziju još jednog albuma (ovoga puta, stvarno haha). Nadam se da vam je bilo interesantno da ga čitate i da ste bar malo podstaknuti da poslušate barem neku od ovih pesama (ako već niste). Koje su vaše omiljene pesme sa ovog albuma? Napišite u komentarima. Puno pozdrava, Sunčica. 😊

My Blog rubrika je u kojoj vam pružamo priliku da se vaši tekstovi nađu na Famozi! Može to biti vest, neki vaši saveti ili razmišljanje na neku temu. Kad napišete tekst, pošaljite nam ga na našu adresu, redakcija@famoza.net a u subject/temu stavite My Blog. Vaše blogerske tekstove objavljivaćemo redom kojim nam dođu ali vodite računa da ćemo objavljivati samo one tekstove za koje smatramo da su lepo napisani i i zanimljivi. Prednost će imati oni koji budu pisali našim slovima, tj. budu koristili “šžćđ” u svojim tekstovima. Naravno, ovo je odličan način da promovišete sebe ali i da možda postanete deo naše stalne blogerske ekipe! Za više informacija, pogledajte pravila ovde.

Milica Jovanović je jedna od urednica portala Famoza.net. Prvi put se predstavila čitaocima putem svog bloga Tinista's Academy i kao vlasnica i glavna urednica izdanja digitalnog časopisa o Martini Stoessel - "We Love Tini". Ističe da je rad na Famozi jedinstveno iskustvo i odlična prilika da i drugi čuju glas tinejdžera.

One thought on “Sunčicin blog: Recenzija prvog Extended Play-a The Weeknd-a – ‘My Dear Melancholy’!